ponedjeljak, 12. rujna 2022.

NOĆAS TE BUDNA SANJAM

💃🏻💕🕺🏻

Noćas bi zvijezde promatrala u 
tvojim očima, 
noćas bi slušala harfu na
tvojim molitvenim grudima.
Tu u sred srca kako mi ljubav 
svira najlipšu baladu.

Noćas bi mi tvoji prsti 
bili tipke klavira,
noćas bi naučila ples naših leptira,
noćas bi s tobom bila puna smija!

Sve to duši prija!
Pa oživljavam nas, 
tu u svijetu koji se ne vidi,
ali se osjeća!

Priča mi se sa tobom
o ljetu, jeseni, proljeću i zimama...
Priča mi se kud bi ti i ja
i uvijek u radost krenemo.
Uvijek smo mi jedno.

Mirišem na zaljubljenu kišu,
a tvoja duša sunce je moje,
koje me ljubavlju suši i 
neda mi da kisnem.

I u noćima maglenim,
pod kaput me stavljaš,
od tuge me srećom oporavljaš.

Osjećaš moje izdisaje tuge,
upijaš moje jecaje noći.
Kažeš mi usni,
ljubav će ti tvoja doći.

Krila ti sjaje kao cvjetovi
u kojima se budim.
I sve se ja trudim i budna te vidjeti.
Nedostajanje u sebi oživjeti.

Pa mi srca po svud stavljaš...
pa me sveto obožavaš.
Tu si u meni. 
Moj anđeo radosti,
moj jedan jedini. 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 12.09.2022.

Nema komentara:

Objavi komentar