subota, 2. listopada 2021.

ŠAPATI NEBESKE UTJEHE

Ova nebrojena stakalca nepravde bačena u moje molitvene vene, neće presjeći moj hod ljubavi. Možda mi mučeništvo tijela trnjem naudi, ali izdrže Kristovi sve snagom ljubavi. Dušom sa ti ja borbena Princezica koja miriše na ozdraviteljske Jeruzalemske cvijetiće. Meni krvava zora sviće, ali ne žali me... ja ću rosu nade sve dok me ima piti u Presveto srce moje će se skriti. I znaš što ne slušaj ih kad ti kažu ona će od bitke podleći i umrijeti, ti im reci da ljubav ne umire ona samo nastavi Bogu u Nebu služiti. Reci im dala je sve od sebe. Neugasiva joj je vjera i ljubav, reci im tekle su joj suze mjesto bisera, za Krista kralja život bi dala. Neka me samo ne žale, jer mi je duša oduševljena svetom spoznajom kao nikada, sve truli osim onog što smo mi u nutrini... Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.10.2021. 

Nema komentara:

Objavi komentar