četvrtak, 14. listopada 2021.

POBJEĐUJEŠ SA GOSPODINOM

Najlipše je slavlje biti u pobjedi sa Gospodinom, tako da i dok nosiš križ znaš da si nagrađen ranama Kristovim. Sveto te pogledalo, koja milost!!! Ogluši na svjetovni neposluh, neće te svi razumjeti ali ti prioni ka Otajstvima Presvetoga srca koje ti otkriva tajne Neba. Najuzvišenija molitva koja Boga dotiče je žeđati za Njim, željeti biti sluga ponizni. Neumoriva je istinska ljubav i zato niči iz sjemenke koju je Bog posadio na zemlji da bi se uzdigla ka Nebu. Tebi treba sveta radost da bi ozdravila, ti si žedna istine a ona je u okrijepi predragocijene krvi. Uđi iz tamnih hlača u svečanu bijelu haljinicu dotaknuvši molitvom haljinu Kristovu. Molitvena bol preobražava se u hvalospjev, glasnice moja ne sustaj već vjerom raduj kosti ucviljene i bubrege napaćene okrijepi na zdencu nebeskom. Vidi hodaš napaćena, vidi trpiš sve zbog ljubavi za mene. Nagrađena si mojom prisutnošću i nema odustajanja sve dok se ne popenješ do mene na Sion gdje ću ti dati neuveli vijenac ozdravljenja. Cvjetaju ti ružice na trnju, mirišu i umilna se pjesma čuje iz njihovih pupoljaka, slaviš me i ugađaš Duhu mome Svetome. Golubice osakaćena nepravdom, pjevaj mi da mnoge obraduješ takve kao što si ti, pa i one koji nikada nisu znali da postojim, saznati će po suzama ganuća. Ostaj malena i puna ljubavi svete, ostaj otkrivena srca i moli za sve koji ti na putu prilaze, sjedini molitvene rane svoje sa ranama duša u Čistilištu, tako im daruješ vodu kad ih peče. Isus je pobjedio svakog zloduha i otjerao vrane rugalice sa tvoga križa, kralj slave vječne nosi križ tvoj i uznosi te u uskrsnuće. Samo ljubi, moli, tješi, bivaj u odricanju od onog što najvoliš na zemlji, bdi, razmatraj Sveto Pismo, druži se sa svetim dušama i budi mali oltarić na kojem vječno gori plamen Duha Svetoga i šalje pouke svijetu.  🎺🕊

Šapat nutrine,
Ana Emanuela, Bilaj 14.10.201.

Nema komentara:

Objavi komentar