utorak, 26. listopada 2021.

PROĆI ĆE ME...

Proći će me tuga, morat će!
Proći će me i pitanje zašto sam bez tebe!
Proći će me žalovanje, jer si moje radovanje.
Proći će me bol i svaka rana...
Proći će me slađano gorčina tijela i
zašto na meni odavno nije haljina bijela.
Proći će me dražesno moje svaka mana,
jer ih više neće biti, 
umilnu ljubav koja ozdravlja
Bog će mi otkriti!

Proći će i svako trpljenje...
Proći će me i čekanje,
jer dočekati ću te!
Tko da te sakrije od duše moje,
koja pjeva poput golubice srcu tvome.

Svi su se anđeli iz Raja udružili,
nebi tebe i mene rastužili,
arhanđel će ti Rafael po 
naredbi Oca nebeskog moje ime 
u srcu zatrubiti,
biti će to odjek uslišane ljubavi.
I tvoje ime biti će u srcu mom,
radost, mir i slavopoj! 

Duše su naše zagrljene,
u krilima Tješitelja.
Znam da pod ovim svetim nebesima 
ti dišeš i na moju dušu mirišeš.
Znam jer vjerujem u milost Kristovu,
u zaručnika moje duše,
u onog isprošenog od Boga.
U onog tko vidi nutrinu i živi nutrinu. 
Vjerujem u oči anđela na zemlji,
one su pošle još iz Raja k meni.
Dugo nam je traženje,
ali što je to za vječne susrete.
Postojiš dragocjena dušo moja,
čuva te duša moja. 
Čuvam te molitvom i pokorom tijela.
Čuvam te kao što te ni jedna čuvala nije,
zbog tebe se smijem i kada boli,
čudesna je žena koja vjerno voli,
na tebe! 
Proći će me sve, samo ti me nećeš proći.
Od Boga je ljubav vječna. 🌊🔥🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 26.10.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar