utorak, 26. listopada 2021.

DUHOM U NAZARETSKOJ KUĆICI

Tako mi treba Nazaretska kućica da u njoj odmorim, jer su mi suze poput krijesnica u noći i gledam sveti Josipe hoćeš li mi sa ljiljanima bijelim doći, da u njih skrijem emocije križnog putovanja, da kažeš ne brini nije tvoja patnja sama. I dođeš ti u nutrini mi srcu govoriš, da mi Isusa dovodiš još kad je dječačak bio križ mi je iz ljubavi namijenio. I gledam oči male kako za mene krvare, ruke me njegove grle i majki u toplinu kućice odvode. Grli me i Gospa kao da sam joj dijete, kaže mi strpi se, na Nebu sve vidi se. Na krevetić Isusov smjestila me, da odmorim od boli, prekrila me plaštem svojim zvijezdanim, čuvanjem neugasivim, kazala mi zbog vjere i ljubavi ti ćeš patnju izdržati. Sveti Josip vatricu nam loži, radost se duhovna množi. A Isus kazuje što je u tvom srcu od mene je, tješi  te uzdanje, tješi te Tješitelj Duh Sveti, i sve što sanjaš java je tvoje duše. Misli sa povjerenjem i sve molitveno Otac će ti dati, Princezicom te rajskom zvati. Razumijem tvoje plakanje, zbog toga što ti se događa darovati ću ti vječne osmijehe. Ja znam da izdržati ćeš bol za mene, jer ne idem od tebe nikuda. Anđel ti suzice kao molitvene biserne perlice ka meni na Prijestolje donosi. Nije to što činiš propadno, to Duša Kristova nagradi. Sveti Josip je sa tobom, već si mu sve rekla, svaka je molitva do mene potekla. I bit će ti dano jer ljubiš Očevu neizvijesnost, savršen plan za tebe. Tvoje srce ne može da nazebe u mome je čuvano za rajska putovanja koja su već počela u tebi. Ustraj i budi anđeo milosni bijeli, širi krila utjehe i kada ona krvare. Vjera ja sam tvoja vjera i imaj me vječno u sebi. Svijećnjake koje Alfa i Omega u ❤ upali ne može nitko ugasiti. Po tvojoj vjeri i ljubavi će se mnogi spasiti. Bitno je gorjeti u istini i predanju. Bitno je biti požrtvovna ljubav i mrtviti sebi, živjeti Meni. 

Šapat nutrine, 💒🎺🌊🔥🕊
Ana Emanuela Bilaj, 26.10.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar