srijeda, 20. listopada 2021.

ISPUNJAVA BOG SVOJA OBEĆANJA

🎺🕊Matej 11,24 Sve što moleći pitate, vjerujte da ste već primili, i primit ćete. Na uslišane sluge tvoje duša je moja, Isuse znam da ćeš me ozdraviti jer si Bog koji obećava i ispunjava. Biti će mi kao Sari i Tobiji, zbližit će me sa ljubavlju arhanđel Rafael i donijeti lijek. Zbog milosti tvog pogleda ja ću se zvati uslišana. Za naše grijehe probodoše njega, za opačine naše njega satriješe. Na njega pade kazna - radi našeg mira, njegove nas rane iscijeliše." Izaija 53:4,5 Moju molitvu čuje Otac i blagoslivlja mi život kroz tvoje milosrdne zračice zdravlja i ljubavi. Sve će biti novo poslije ovog trpljenja, još samo malo i moja će duhovna obitelj biti oživljena na dlanovima presvetim. Oduvijek mi je na srcu obitelj i ostati ću u toj vjeri zauvijek. Bolest će nestati i nastaniti će se ljubav u rane. Sveti Rafael sad stupa pred Svevišnjim i prosi ono najlipše za nas. Poslan je da nam se usliše obe molitve. Moja za tebe i tvoja za mene. Jer mi jesmo tu u Božjem naumu... Doći ćeš kao ljubav jer je dosta bilo bolesti. Doći ćeš i biti sav moj, razborit i čist, predan Rajskim objavama... vjeri i ljubavi... krasit će te plemenitost i odanost. Zajedno ćemo živjeti svetu ljubav molitvenu sa našom dječicom. Tvoje će oči isijavati blagost, u tebi će se nastaniti ljubav moja i biti ćemo neraskidivi. Prekrasan si u vjeri, u meni. I tamo gdje si ti sada kreće arhanđel ljubavi. U krilima bijelim moju ti dušu donosi. Pronaći ćeš me, ti bi me uvijek pronašao. Čak i da sam tišina, ali sam pjesma jer ti voliš pjesmu. Ti si moja dragocjenost, najlipša molitva i uslišanje će doći jer te prate Kristove oči i ti piješ iz izvora Njegove milosti. O tebi po milosti šapata vjere znam da si moj zaručnik duše, Kristov miljenik. Amen. 🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 20.10.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar