subota, 16. listopada 2021.

MOJA LJUBAVI OD BOGA

Nije još naše vrijeme, ali slađano pleši sa mojom dušom, raduj se sa mojim srcem, to nam nisu oteli! Neka postojim u tebi, ovako kao što ti postojiš u meni. Anđeoska ljubav je za nas, ona nebeska i čista, vječna i puna ljupkosti. Dragosti moje duše znam da je tvoja molitva izljubila moju dok se klanjala Isusu. Znam da nas arhanđel Rafael ušuškao u svoja milosna krila i ozdravlja od svih rana. Naše vrijeme će doći. Mora nepravda proći, jer nas gledaju dobrostive Jahvine oči i spasonosne Kristove. Pleši u snu moga srca, tvoga srca. Radujmo pjesmom Gospodina. Pozvani smo trpjeti i u bolu se u vjeri radovati. A divna nam je vjera moja duhovna obitelji, moja zaštito i hladu od užeglih rana, moj anđele, moj od Boga ponizni čovječe. Nek mi te čuva sveta povorka anđela, neka ti štit učini Gospa od radosti i bedem nevidljiv učini Gospodin. Da te sačuva samo za mene pod ovim svetim nebesima za vječne susrete. Milosna tajno, utjeho koja mi silazi kao misao od Duha Svetoga samo mi budi radostan jer si Božji i moj, jer si birao ljubav požrtvovnu. Bdi za nas, dozivaj me i čuti ćeš moj glas kada to poželi volja Božja. Ljubav pripada ljubavi, čekanje na ovo što osjećam vrijedi svake pokore pa i smrti. Jer znam da si Kristolik, vjeran i odan, radišan i razborit, raspjevan i pun kreposti, ljubaznosti i shvaćanja križa. U tvojim su očima od Boga moje milosti, moji oceani ljubavi, moja mora, pitke vode, moje zore, moja svitanja... Znam te dušom jer te osjećam. Sav si mi umilan, dragušan, sav si mi  na ljubav vječnu. Ukrašen si trnjem ali i ružama, koje mojim ranama darivaš. Blago duši mojoj jer me kroz tajnu Duha Svetog dozivaš. Jer si tu u meni sa mnom uvijek, sve si čemu se od Boga nadam. Moje trajno bogatstvo, moja molitva i mir, moja radost u sred bolesti, moja utjeha da ću zbog svete ljubavi ozdraviti i tebe blagosloviti, zajedno ćemo u Crkvu hoditi. Sada kao molitva, uskoro kao uslišanje. Sve si moje duhovno, uz Oca, Sina i Duha Svetoga moje jedino. Ljubav si slađano, milost sa Neba si, Božji i moj miljenik! U svakom koraku sa mnom si i ja sam tamo gdje si ti. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 16.10.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar