četvrtak, 21. listopada 2021.

USPAVAN NA DLANOVIMA JAHVINIM

A ja da mogu napravila bi odavno štit od svoje duše, da te sačuvam samo za sebe. Ali mileno nemam ti ja smrtnica krila, samo stihove krilate imam da te izljube, ka meni doprate. Puna sam čekanja, ali te oduvijek u sebi kao anđela imam. Imam svu ljubav svijeta u srcu, znaš ti, jer svaki mi anđel i svaki svetac blagoslov svoj podari. Ljubav je moja mala služavkica Raju i tebi jedino moje usnulo na dlanovima dobrostivog Oca Jahve. Kako ćeš mi se razbuditi, o kako ćeš se kada spoznaš moju dušu i srce za nas truditi, imat će te tko čuvati umilna vjero ozdravljenja kostiju i bubrega mojih. Tvoja duša negdje moju voli, negdje za moju ljubav moli. Vezani smo neraskidivom vrpcom Duha Svetoga. Nisam sama ti si sa mnom u disanju, osmijehu i plakanju... Ti ćeš isprositi milost Kristovu, moja ljubav će me naći kad tad. Hoćeš ponizni, kreposni junače moga križa. Naše je prstenje u nebeskoj izradi, bit ćemo lipi mladenci, zaručniče moje duše u novo ćemo tjelašce. Sve suze naše ukrašavati će našu kućicu, čeka nas čudno molitveno moje. Nikad neću ni pomisliti da ćeš me iz ruku ispustiti, skupa smo mi u blizini duša. Otkucaj uz otkucaj to smo mi srce srca... pratiš me u stopu i ja tebe... Ono najlipše je skriveno... duša i srce to smo mi jedini namjenjen samo meni. Isprošen u neizustivom trpljenju, to si ti. Čuvar moj, ljubav moja, sve od Boga. Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.10.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar