nedjelja, 24. listopada 2021.

POSTOJIMO JEDNO DRUGOM U MOLITVI

Tu sam ja u tvojim molitvenim rukama,
tu mi je duša zasjala 
i nikad se nisam
od vjere u ljubav rastala. 
Tu sam ja blagoslov tvojih suza,
radost tvojih osmijeha. 
Povjerenje u ženu od Boga
u tvojim grudima!

Ne čudi se što me ima,
kada ti je zima, ja sam ti toplina. 
Ne čudi se što uz tebe bdijem,
ja dušom u čovjeka od Boga vjerujem.

Zato sam tu, dok ti misli Raju putuju.
Zato sam tu u svakom 
tvome udahu i izdahu.

Molitva za ljubav, to smo si mi.
Netko tko u vjeri postoji.
I nikada ne mijenja obličje nutrine,
savršeno zna da voli i brine. 

Zbog nas će me Bog ozdraviti,
ljubav će molitvena pobjediti! 
Blagoslivljam tvoje molitvene ruke,
i svetišta u kojima ti za nas bdiješ i 
kućicu u kojoj nas sanjaš i osjećaš 
kao uslišanje. 
Postojimo sada u nutrini,
postojati ćemo i u vanjštini. 
Jer obraduje Bog, one koji se
čistog srca traže, 
po vjeri u njegov sveti naum.
Omilit ćemo si zauvijek. 

Slađano moje tu si i ti,
jesi sa mnom si posebno
kada bolna hodim, 
ja zamišljam da sam u trudovima 
i da ću da rodim. 
Ma nisam pukla,
samo sam puna snova o nama.
Nosim dečkića u rukama,
dok dvije curice u trbuhu.
I tebe vidim u sred lišća jesenjeg,
kako se zbog nas raduješ.
Radosti molitvena berkat ćemo 
jabučice za zimu i sklupčati se
skupa u rajsku toplinu,
kraj kamina gdje anđeoska 
glazba svira za našu dječicu.
Vizije vjere su divne i postojane
za vječnost. 
Ipak mi je patnja donijela tebe,
istrgnula sam se u bajke nebeske,
poželjevši ih na zemlji.

Vidjet ćeš jednom će sve biti ljubav,
jednom ćeš mi doć.
I naša radost nikada neće proć.
Od Boga je u nama. 

Gdje ja klečim uvijek ćeš i ti,
sa mnom moj jedini.
I ja ću uvijek biti sa tobom.
U srcu tvom molitvenom ću klečati.

Tko da razdvoji one koji vjeruju.
Osjećaj smo i prepoznati ćemo se
u dan milosni.
Amen. 🎺🕊

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.10.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar