ponedjeljak, 11. listopada 2021.

USTRAJNOST JE VRLINA

Što poželi ljubav sveta, samo to će sa mnom biti, ne brini ni za moju muku, ni za moje suze. Neka te raduju osmijesi moji koji su dar Duha Svetoga pod križem, neka ti budem malo čudo radosti u sred okova žalosti. Raduj se sa mnom u molitvenom duhu srca, pokori, odricanju, razmatranju, bdi sa mojom dušom idemo se preobraziti u blažene i svete. Neka te nerazumjevanje tvoje boli ne uznemiruje, mene još uvijek nisu shvatili oni koji su morali. Ali ja njih jesam, fali im obraćenje. Gorljivost u vjeri daruje snažnu jakost duše da izdrži nadljudskom ljubavlju bol tijela, ej vidi me, u nemoćima mi je kretnja Duh Sveti, ja nisam nikada sama, da jesam umrla bi. Živjeti ću i da me ne bude u tjelesnosti, jer se ne bojim grobne jame, u Gospodinu sam spašena. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 11.10.2021. 

Nema komentara:

Objavi komentar