četvrtak, 30. siječnja 2020.

ZAHVALA ZA ANĐELA ČUVARA

Kako je ugodno duši anđeosko čuvanje od Boga darovano, krila mu ko ljiljani bijeli koji mi noći razdanjuju i upućuju o nebeskoj ustrajnosti pod križem. Luka 4,10 Ta pisano je: Anđelima će svojim zapovjediti za tebe da te čuvaju.  Otkrivenje 3,5 Iz crnih hlača presvući će me Gospodin u haljinicu bijelu, jer je moja pobjeda u Njemu kome se nadam i utječem Njegovom svetom imenu, predragocijena krv Kristova čisti me i ozdravlja u duši i tijelu! "Tako će pobjednik biti odjeven u bijele haljine i neću izbrisati imena njegova iz knjige života i priznat ću ime njegovo pred Ocem svojim i anđelima njegovim. Strašila se ljudskih ne bojim i smrt mi ne može nauditi jer je Bog darivatelj života vječnoga. Luka 20,36 Zaista, ni umrijeti više ne mogu: anđelima su jednaki i sinovi su Božji jer su sinovi uskrsnuća. Divna je radost pripadati milosti Božjoj i svaki dan ustrajati u obraćenju, svaki dan biti u otkucajima  srca bolji. Luka 15,10 Tako, kažem vam, biva radost pred anđelima Božjim zbog jednog obraćena grešnika. Psalam 61,5 O, da mi je stanovati uvijek u tvom šatoru, da se sklanjat` mogu pod okrilje tvoje! Toplina tvog svetog šatora ugrijat će moje tuge, zbrinuti ćeš me u koljevkici svojoj, jer si Ti utjeha i melem rana. Ivan 14,2 U domu Oca mojega ima mnogo stanova. Da nema, zar bih vam rekao: `Idem pripraviti vam mjesto`? Dom Novojeruzalemski pomozi nam zaslužiti, Kriste Spasonosni, blagoslovljen stan koji priređuješ meni i svima koji te zazivaju! Odmorište sveto žeđa duša moja. Miris radosne nade širi se iz molitvenih grudi mojih. Utjeho moja u tebe se uzdam. Gospodine, hvala ti na anđelu čuvaru, koji mi čuva život tijela, duha i duše. Hvala ti jer me nikada ne ostavljaš samu. Divna je spoznaja da imam krila pokraj sebe, da ima vodića života. Blagoslovljen mu let i svaki molitveni vapaj za mene pred licem Tvojim. Blagoslovljena Duša Kristova od  krila mog svetog anđela čuvara, blagoslovljena radost nebeska!

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela,  Bilaj 30.01.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar