utorak, 21. siječnja 2020.

MOLITVA ZA USTRAJNOST U LJUBAVI

Pomozi mi Bože uz pomoć svetih duša, biti ljubilica križa, pomozi mi shvatiti one koji me ne shvaćaju tako da ih volim radošću molitvenog srca! Pomozi mi da svoju bol prikazujem tvojoj ljupkosti Raja, i da niti jedna suza i trpljenje tijela mog nije zalud, neka voda pitka budu moje suze za duše u Čistilištu. Da se spasi samo jedna duša i poučim u vjeri samo jednu dušu biti će dovoljno, ali znam da si ti Čudesan Bog i da pamtiš moje molitve svih ovih dugih godina u kojima dišem slaveć tvoju milost raspjevanosti moga križa. Zato me još više usavrši da bi mogla biti primjer ponizne dušice koja ne živi za sebe nego za Tebe i tvoje stvorove. Pomozi mi u patnji osjetiti podršku tvoju koju mi šalješ kroz milosne ljude, anđele i arhanđele, kroz sve svete i blažene. U Bezgrešno srce Marijino polažem svoja molitvena pisamca, svoje srce i svoju dušu, tamo će u majčinskom utočištu trijumfirati ljubav i istina koju svjedoči Gospin blažen glas. Po njenim suzama očistit će se sve grešno u meni i u svima poniznima. Znam da majka nebeska brine da Krista nasmije, da ne žali više Spasitelj zbog grešnika. Krv Jaganjca Božjeg nije zalud na Golgoti tekla, ISTINU nam je Živog Boga rekla. Samo po Kristu smo spašeni i po molitvenoj vjernoj ljubavi u Presveto Trojstvo kojem služi Gospa, sve sile i vlasti i svaki vapajni čovjek, svetac i blaženik. Slava Gospodinu što mene malenu odabra da u bolu volim, da se za pravdu nebesku borim i nema veze što sam u nepravdi zemaljskoj. Više ne žalim za to, jer samo kroz muku spoznala sam što je prava ljubav, a to je odricanje i darivanje za druge. Posebno za tebe Svevišnja ljubavi!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 21.01.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar