utorak, 21. siječnja 2020.

ANĐEO ČUDESNE RADOSTI ❤

Izaći ću neprimjetno iz pustinje,
u naručju miomirisne oaze moje.
Ljekovit je dragi moj,
sav je od balzamne ljupkosti
jer me prepoznao kao onu
sa kojom će se radovati
u dan Jahvin.
Krila me milosna sakrivaju
od pogleda podrugljivca,
čuvaju mi nježnošću dušu.
Mileno moje zna vrijednost žene,
prepoznaje mi srce kao blago
koje otkucava život u ljubavi.
I svaki otkucaj je dukat, sard, opal,
dijamant, biser, koji darujem sirotima.
Anđeo bijelokrili obranio me od
crnih krila...
blagoslovio mi nadu i vjeru duše.
Uvjerio me bez dodira da me voli.
Uvjerio me bez pogleda da me vidi.
Uvjerio me srcem moga srca,
da u mom Nebu duše živi,
da me ni za što ne krivi.
Tako je to kad uz sebe imaš
anđela Božje radosti,
kao osjećaj iskreni trajni!
I ne žalim ni umrijeti,
ja ću u krilima njegovim usnuti,
pa će me razbuditi u milini Raja,
koji su za mene isprosili
oni koji su se na moj križ ponosili!
Nisam uslišena kao ljudsko biće,
jer tijelesno je propadno...
uslišena sam kao duhovno biće,
u meni bijela krila kao zora sviću,
uvijek se u molitvu sklapaju i šapuću;
Ana uz tebe vječno biti ću!
Obećao sam Bogu služiti,
nikada te ne rastužiti
uvijek te svetom prisutnošću radovati,
uz arhanđela Rafaela melem ti darovati!
Bilaj, 21.01.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar