četvrtak, 16. siječnja 2020.

MOLITVA SVETOM ANTUNU PUSTINJAKU

Neka mi suze i osmijeh vjere budu ukras probražene u hvalospjevene pjesme Gospodinu, neka mi zagrljaji budu nagrada, neka mi cvjeta ljubav i prijateljstvo, neka budem uvijek odlučna i hrabra, iskrena i molitvena duša, što nebeske šapate sluša putem vapajnog srca. Pomozi mi sveti Antune Pustinjski, u pustinji zemaljskoj zasjati kao oazica, koja miriše blagoslovom zbog vjere u Gospodinovu prisutnost u mome duhu, koja nudi ljekovitu riječ, jer pije iz Biblijskog izvora svete utjehe. Pomozi mi stjecati vječne nebeske vrijednosti, jer uživanje u materijalnom tek je kako i ti kažeš maštarija, a od bezbola i uživanja u zemaljskom nema trajne koristi Vječna je ljubav požrtvovna, znam po Kristovoj muci koja me poučava. Pomozi mi darovati sebe onima kojima istina treba kao milost sa Neba, pomozi mi ljubiti rane pa i kad sam i sama puna rana i mana i umori me tugujuća bol tijela, neka pobijedi moja duša bijela, u ovoj tami iz koje me napadaju. Znakom tau, zasijaj mi noći, vjerujem u svete ispomoći. Obrani me od napada zloga kao duhovni brat u Kristu, kao prijatelj duše i srca moga. Zaštiti oboljele ljude i životinje, posebno od bolesti po kojima si proslavljen; od kožnih oboljenja, epidemije,ujeda zmija i vrućice. Zbog 105 godina gorljive vjere na zemlji, ti sa Neba ka nama kreni, kod Krista svetim srcem svojim isprosi milost mojoj braći i sestricama i meni, posebno se sjeti našeg redovnika iz tvoga poniznog pustinjskog reda, usavrši ga u pozivu, podržavaj u vjeri, molitvi i razmatranju Svetog Pisma. Čudesnim blagoslovom budi sa nama sutra na svetoj misli na tvoj spomendan Molitvena zajednica sv. Jakova apostola - Bilaj amen!
Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 16.01.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar