srijeda, 8. siječnja 2020.

TREBA MI ISKRENA LJUBAV

Čuvaj dušu milu kao lijek. Oporavi samo ljubav iskrena. Optrči sve ceste, planinice i livade, da je nađeš, umorna je duša od umjetnog cvijeća, od neizbroivih poruka za laku noć i utjehe bit će dobro, umorna od svega virtualnog. Treba joj prirodno cvijeće, prisni zagrljaj, borbena duša Kristolika za radost stvarnu. Treba duši ono opipljivo da bi stvarala, sve ono što Bog želi. Treba mi netko tko se ne boji moga križa i vjeruje u ljubav jednu jedinu iskrenu. Ženi treba da joj se pamti rođendan bez upisivanja datuma u kalendar, treba joj da joj otpjevaš refren omiljene pjesme i daruješ cvijetak sa mirisnih livada u sasvim običan dan, jer on znači volim te. Žena će svaki cvijet čuvati u ladici kao da je ona riznica sa blagom. Treba joj šetnja uz jezera i slapove, treba joj mora i rijeka, puno grlenja i držanja za ruke do vječnosti. Treba mi molitvena duša, koja sa mnom na misu hodi i radostan je jer za Boga i moj križ kao anđeo postoji! Treba mi istina.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.01.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar