petak, 31. siječnja 2020.

VJERA U LET SA AUTENTIČNOM DUŠOM

Kada bi poletjela, voljela bi letjeti sa tobom autentičnim u osjećajima za Boga i sve što je Božije... Voljela bi osjetiti tvoj anđeoski pogled na svom srcu. Tvoje ruke kao krila na mojoj duši. Voljela bi jednog dana upoznati tebe koji vjeruješ u vječni prisni let i da se mostovi preleću snagom ljubavi! Molim da me nađe ono protkano vjerom i osjećajima, onaj koji sluša i pamti sve što je u meni, onaj za zauvijek. Čekam da u svoje srce, kao u kovčeg sa blagom smjestim svaku tvoju nježnu molitvenu riječ, svako mjestašce kuda zajedno krenemo, svaki pogled našeg razumjevanja, trpljivosti iz ljubavi. Čekam da mi budeš kruna zlaćana, moje bogatstvo, podrška i sigurna luka, čekam je znam da imam ljubav u sebi za čitav svijet, ali najviše za Boga i tebe suputnika u dobu i zlu. Čekam naše skupne osmijehe da dadnu hvalu Gospodinu. Čekam tebe Princa Božjega, koji u sred mojih mana vidi vrline. Čekam tebe za koga vjerujem da moliš za mene, po zagovoru najmilije svetosti. Želim to da znaš gdje god bio i želim da to čitav svijet zna! Jer slađano moje molitveno, nekom će biti blagoslov moja ljubav, netko će poželjeti Boga za svoju ljubav moliti. I jedno znam, doći će uslišanje. Jer je ova molitva sjeme koje je Bog posijao u moju dušu, procvjetalo je i dati će plod nad plodom. Kada On poželi! Gospodine, unaprijed ti zahvaljujem na blagoslovu moje ljubavi i ljubavi moje braće i sestara. Utješi nas, jer pod tvojim nebeskom svodom nema veće potrebe ljudi od iskreno voljeti i biti voljen snažno, pomozi svojim dušicama osnovati nove obitelji, koje žive molitveno, sa Kristom svaki dan. Uputi autentičnu dušu autentičnoj duši. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 31.01.2020.

Nema komentara:

Objavi komentar