četvrtak, 30. siječnja 2020.

EL SHADDAI

Čekam i ne trebam sat i ljudske tajne da bi znala kada će doći uslišanje! Mir Kristov me tješi, da će meni doći sve od milosti bezvremenske ljubavi u dan Jahvin milosni, ljupko je čekanje na bezbol jer znam da će doći od nježnosti Trojedinoga Boga, mane i rane, suze i znoj tada će predstavljati spasenje. 2. Petrova 3,8Jedno, ljubljeni, ne smetnite s uma: jedan je dan kod Gospodina kao tisuću godina, a tisuću godina kao jedan dan.2. Petrova 3,9Ne kasni Gospodin ispuniti obećanje, kako ga neki sporim smatraju, nego je strpljiv prema vama jer neće da tko propadne, nego hoće da svi prispiju k obraćenju. Bdijem, Krsni list mi karta za Nebo, Duh Sveti savjetnik je mojih rana, utjeha bola i šapat duši, ustraj Bogu je sve moguće, zato ti u tijelu napaćenom radosna duša živi i vjeri se divi! Zadiviti će Gospodin miljenike nebeskih tajni, pouke iz Biblijskih zapisa. I radost najveća mi radovati Boga, zato mi križ zemljom hodočasti i proslavlja vjeru u čudesa Svevišnjeg! El Shaddai Bože Svesilni, krila tvoja povoj su mojim ranama!  Ps19,15Moje ti riječi omiljele i razmišljanje srca moga pred licem tvojim. Jahve, hridi moja, otkupitelju moj!

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 29.01.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar