petak, 24. siječnja 2020.

DUŠOM PRIPADAM NEUGASIVIM ZVIJEZDICAMA

To što iz mene progovara sjaj je vjere...odgovor je molitvama duše... To za čim u meni čezneš beskrajan je svemir neugasivi... sve se moje odmara u Gospodinu, pa i da se dogodi da ti umrem ne vjeruj bezživotnom tijelu da ja nisam živa... jer sam napokon oslobođena okova i suda... vratila sam se beskrajnom svjetlu vječne ljubavi. I kada ti zafali moja duša... pogledaj Nebo... u svom tom sjaju zvijezda sam ja ... sve me je nebesko poželjelo utješiti ... nitko mi nije rekao ne... sve je gore od same ljubavi... iscjeljena sam od tugujuće zemnosti ... jer tamo gdje duša ide ne lažu, istina me sveta oslobađa. I zaista sam ljubavi pripala, osigurao mi je Bog vječni dom. Ne žaluj... u nutrini sam davno osjećala čitav svemir.... isijavao je iz mojih okova utješno... ne gasi se duša besmrtna je. Po zvijezdicama ti opet šalje pjesme molitvene. Po svom srcu znaš da ja nastavljam udisati ljubav, jer sam ljubavi vraćena.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 24.01.2020.


Nema komentara:

Objavi komentar