utorak, 13. studenoga 2018.

Zaručniku duše

Zaručniče moje duše, anđele sanjivi. Ako me ikad budeš našao i prihvatio pa budio zagrljajem i poljupcima, hoću da ih nazoveš imenima anđela, tako da osjećam da me kroz tvoju ljubav i molitvenu brižnost čuvaju anđeli koje dozivaš da bdiju uz mene dok tebe nema. Treba da me čuva kroz tebe anđeo utjehe, anđeo mira, anđeo zdravlja, anđeo radosti, anđeo uslišanja, anđeo srca i duše... anđeo vječne vjernosti! Evo sada poljubac moj duhovni ti nazovi anđelom utjehe i zagrljaj anđelom nade. Jer te blagoslivljam dušom gdje god mi bio. Čuvaju te svi nježni anđeli mog srca, željni da zagrle i izljube tvoje anđele koje ćeš mi u milosan čas poslati. Ti me ne zaboravi sad kad me jako boli... ti ne zaboravi da i umirem ja ću ostati molitvena ljubav iskrena. Ja ću te vidjeti, tebe koji se MOGA KRIŽA NEĆEŠ STIDJETI,već ćeš ga zbog KRISTA IZLJUBITI.


Nema komentara:

Objavi komentar