četvrtak, 29. studenoga 2018.

ISUSE NEKA TVOJA OTKUPITELJSKA LJUBAV, 💕 KUCA U MOM RANJENOM SRCU🕊🙏


Iz svih grijeha me izbavi
Presveto srce milosno.
Operi me od bolesti i tuge,
svojom predragocijenom krvlju,
zaliječi moje rođenje, sve tuge djetinje
i ove pregoleme sadašnje.

Molim te rajsko milosrdno srdašce
obasjaj mi budućnost
krilima Životvorca i mirotvorca,
tamo gdje je nemir neka mi daruje mir.
Tamo gdje je vatra, neka mi daruje svete vode,
da ova užegla bol u ime tvoje moćno vječno ode!

🎀Psalam 51,10
Objavi mi radost i veselje,
nek` se obraduju kosti satrvene!

Izbavi me iz naivnosti i razočarenja,
Podari mi anđeoska ramena!
Utješi me,
reci nema veze što nisam savršena,
kao princezice druge.
Reci mi da sam pepeljuga, ali tvoja.
Bosonoga ću na bal mileno moje,
neka me trnje na mom putu bode,
zbog tvoje ljubavi trpiti ću sve!
Ne trebaju mi srebrene cipelice,
ma ja sam djevojka sa Bilajskih cvjetnih livada,
izradit će mi cokljice cvjetne
ruke skrivenih anđela,
koji mi križ ukrašavaju krilima miomirisnim!
Ti si moja pouka,
Kompas moga raskajanog srca.
Neka mi ono samo za ljubav
vječnu spaosnosnu kuca!

🎀Psalam 51,17
Otvori, Gospodine, usne moje,
i usta će moja naviještati hvalu tvoju.

Hvalim te ljubavlju svoga srca,
molitvom svoje duše,
pjesmom tvoga duha koji me nadahnjuje!
Sva ti se predajem,
iz grijeha zemaljskih izbavi me,
kao srna sam ranjena,
bježim od lovaca...
a tragovi na snijegu ostali,
Kriste moja tuga krvari.

Neka mi stručak ljekovitog bilja
uberu molitvene ruke,
koje te autentično kao ja vole,
koje se Tebi za ljubav sebedarnu mole!
Oče nebeski, u ime Kristovo molim te;
Blagoslovi ruke koje imaju vrline anđela bijeli,
radost Jelenčetu mome
uz srnu ranjenu poželi,
i on će cvjetati od radosti uslišanja,
jer ga voli ljubavlju vječnom
"ona" od Boga mu dana.

Arhanđele Rafaelu širi krila,
radost bi se radosti omilila!

Amen.

🎀Psalam 51,19
Žrtva Bogu duh je raskajan,
srce raskajano, ponizno, Bože, nećeš prezreti.
 

Nema komentara:

Objavi komentar