utorak, 6. studenoga 2018.

🍃JA NE ZNAM, ISUS ZNA!🍃



Ja ne znam, 

gdje srce anđeoskih vrlina
u srcu ljudskom kuca!
Ja ne znam, 
tko bi u mojim suzama 
bisere vidio
i moga se križa ne bi stidio!
Ja ne znam,
tko bi me rukama kao krilima, 
od Zloga branio!
Ja ne znam, 
tko bi mene 
kao najprisniji volio!
Ja ne znam, 
tko bi moje boli zagrljajem iscijelio!
Ja ne znam, 
tko bi bez objašnjenja velikog
mene razumio!
Ja ne znam, 
tko bi ispunio sve moje čekanje...
Tko bi moje mane učinio vrlinama,
u šaljivim gestama.
Ja ne znam, 
tko bi mi se darovao kao
trajni dar.
Ja ne znam, 
tko je autentičan mojim
otkucajima za ljubav!
Ja ne znam,
boju očiju tvojih,
mada sam mislila da su anđeosko plave!
Ja ne znam glas tvoj,
niti ti poznam ime!
Možda ni sebe ne znam....
Samo nas Isus zna radosti
moga vjerovanja. 
Ako je sveta volja Oca nebeskoga,
nek mi te doprati arhanđel Rafael,
sa svetim anđelima, 
kao milosan dar
od Krista kralja!
Amen. 
💌 Kada te Isus sa mnom upozna, biti ćeš moj vječno, to je sve što znam o našoj prisnoj radosti! Nebeska ili zemaljska al je trajna.


Nema komentara:

Objavi komentar