nedjelja, 25. studenoga 2018.

PJESMA 🎶ISUSU KRISTU💗, KRALJU👑 SVEGA STVORENJA

Od rođenja u tebi hodim,
ja sam se Kriste mili sa križem ovim morala da rodim!
Duša mi birala volju mog Gospoda!
U tijelo ovo bolno, o nisam ne zalutala,
tu me u njemu oblikuješ ljubavlju iz Raja,
od gusjenice bolne probražavaš u divnu leptiricu,
koja svojim šarenim krilima, ljubi latice tvojih stvorenja.


Suze su mi rosa molitvena, 
blagoslov u ime kralja nebeskoga!
I osmjeh moj dar je svima, 
u njemu te Kriste radosti moja
najviše ima!
Služi ti srce moje, jer voli Predragocijeno tvoje,
koje nas je spasilo od svih grijeha!
Dok je za nas na križu okrutnim mačem probito,
predragocjena voda je potekla i krv nevina spasonosna,
da nas očisti, u ruho nade, ljubavi, molitve i vjere stavi,
da duša, duh i tijelo u potpunosti od obmana ozdravi. 


Za sve ti ova moja duša hvalu pjesmom prinosii,
sa tobom se ponosim kralju svih naroda, plemena i jezika!
Blagoslovljena tvoja vječna vlast,
o tebi pjevati mi je darovana čast!


Tvoje nas milosrđe u sjaj zaodjenulo,
počelo je cvjetati ono što je venulo!
Isuse, Izvor života si, jedini!
Riječ Tvoja mrtve oživi!


Na Prijestolju Božanskom anđeli su sveti,
krilima svojim molitve vjernika prinose,
Svevladaru Kristu Kralju!
Vjeran si i Pravedan Bože milosni,
Božićno vrijeme dolazi,
Djetešce u Betlehemskoj štalici si,
daruješ one koji se znaju darovati!
Ljubav od vječnih radosti si!
Dolaziš oduvijek u Hram naše Duše,
na oblacima nebeskim, 
sa raspjevanim serafima i kerubinima.
U čas posebni vidjet će te i oni koji ne vjerovaše,
Da si ti Alfa i Omega!
Pravedni sudac, koji onemoćalima daruje svoju snagu.
Lječi svaku ranu, vjerom!
Uzdamo se u Tebe Nazaretska liposti!
Stan najdivniji pripremio si nam u svom 
Presvetom srdašcu, za ljubav hvala ti.
Oprosti što smo nekada neuki, samo grešnici...
Oprosti što posrćemo, sve je mileno zbog nepravde i boli...
Trebaš nam Ti, koji vječnom ljubavlju voliš,
da nas zacijeliš .
Za nas SE Ocu nebeskom moliš.
Kraljujte slađana tajno, otkrivena ljubavi moga srca.
I kada stane, znati ću da moja ljubav u tvome
Presvetom srcu vječno će da kuca!
Amen!🙏
Isuse kralju nad kraljevima,
beskrajno te voli tvoja Ana Emanuela, 
Hvala ti jer si oduvijek moja ostvarena želja! 
Bilaj, 25.11.2018.


Nema komentara:

Objavi komentar