srijeda, 14. studenoga 2018.

DA LI BI ME VOLIO POŽRTVOVNOM LJUBAVLJU!?


Da li bi me volio, kao što Duh Sveti voli moje srce i dušu?
Da li bi me branio, kao što Krist brani Crkvu?
Da li bi  me ljubio i za mene se dao kao Krist na križu,
za moje se jade razapinjao!?
Moje tijelo bi li zagrlio kao što je Spasitelj križ,
pa sve za nas dao, u tišini umirao,
snagom neizustivom suosjećao,
rekao evo za tebe ću čavle podnjeti,
jer želim tebe sveto voljeti!?

Da li bi me volio požrtvovnom ljbavlju,
grlio srcem, jer znaš da tvom rebru pripadam!?
Da li bi mi ostao vjeran kada ti priđu one pune liposti,
da li bi molio za vezu koja je od anđeoskog roda
i cvate zbog ljubavi moltvene!?
Da li bi sa mnom  ljubavlju priču o
Slavljenju Gospodina oživio dok hodimo i svi se čude tom?
Da li bi sa mnom bio dokaz da požrtvovna ljubav postoji!?
Da čovjek smrtni još uvijek umi sveto da voli!?

Da li bi bio čovjek koji mane voli,
 jer ga podsjećaju na muku Krstovu ?
Da li bi dok plačem,  rekao evo ti moje oči plači sa njima,
skupa će mo do Kalvarije sve dok nas na zemlji ima?
Da li bi mi bio anđeo u ljudskom obliku,
koji u svojim krilima ima oslikanu Kristovu sliku,
jer bi sve za Njega učinio,
za bolnu se ženu brinuo?

Da li bi sa mnom u dobru i zlu,
sagradio mi golim rukama u duši nebesku palaču,
da se odmorim od suda zemaljskog,
dok čitam sa radošču tvoja molitvena pisma,
koja Svevišnjem darivaš za mene?

DA LI BI BEZ STRAHA OD LJUDI
VOLIO ONU KOJA OVAKO VOLI,
KAO ŠTO TI PJESMOM POŽRTVOVNE LJUBAVI GOVORI !?

Sa ljubavlju autentičnoj duši, Ana Emanuela
Bilaj, 14.11.2018.



Nema komentara:

Objavi komentar