utorak, 6. studenoga 2018.

PISMO DUHOVNIM BLIZNAKINJAMA 😇💌😇

Uzela bi vas za ručice, vodila bi vas sa osmijesima kroz Šimunićki sokak kroz ove kišne lokvice... ali vas nema malene moje! Isplela bi vam vjenčiće od ovog jesenjeg lišća i vi bi moje uvojke krasile. Kupila bi vam zemaljska mama šarene bučice, šalove tople, kapice sa onim uškicama mede i zeke i one slatke Zdravoljupce vjerovatno bi obadvije izabrale jagodice! 🍓🍓Pripremila bi vam ljekovite čajiće u ukrasnim bočicama da se ne prehladite. Čekale bi tatu sa posla da ga zagrlite, pitale bi ga a što će nam sveti Nikola donesti na dar? A on bi odgovorio da smo mi jedni drugima dar od Boga jer smo bili pobožni ljudi i da će doći još svetih darova...Pun je ljupkosti vaš tata, znam ga odglumit će svetog Nikolu kupiti će zvončiće, darove i odijelo nabaviti za svoje anđele. Ispričat će vam rajske bajčice u zagrljaju kraj kamina i bora kojeg smo skupa kitili. Sanjam vas godinama, ja koja nikada nisam imala mogućnost upoznati vrsnog čovjeka i postati u sveti čas mama. Ali ne brinem Duh Sveti me ovim mislima o vama godinama tješi, po suzama znam da vas čuva nebeska majčica, Ruža Otajstvena, da moje dvi dušce nebeske postoje u planu Božjeg Presvetog srca i da ćete se roditi ako ne u mom tijelu onda ćete zasigurno u tijelu one žene koja dugo godina moli skrušeno za djecu sa svojim mužem. Gdje god mi bile, vi ste moja duhovna dječica kao i vaš tata duhovna moja ljubav anđeoska. Sa mnom ste otkada znam za ljubav. Godinama zemaljskim sve do susreta rajskog, ako bude volja Božja onda je ova ljubav moguća i u obličju zemaljskom. Posvojila vas je duša moja molitvena, čuvat ću vas ljubavlju sve dok me ima. Srce moje neka vam bude najlipša zvečkica, duša moja uspavanka, krila anđela dodir tate i mame! Amen.









 


Nema komentara:

Objavi komentar