subota, 27. veljače 2016.

Viđenje anđela srca



Srebreni se magla ljubavi moja mila,

lik tvoj je sjaj u mrkloj noći,

kažeš mi; nikada nisi bila u samoći.

Uvijek sam bio spreman u bol tvoju kao ljubav doći,

da te zagrlim, otkucajima ljubavi približim.

Sve se pozlatilo, u svjetlost me vratilo,
leptira let bio si, suze moje pio si!
Govorio mi o pticama, koje usnu 
da bi tebi pjevala ja, pa polete u miru,
noseći blagoslov Neba! 



Obukao si cipele koje znaju put do mene,

svjetlosne milje gaziš da me spasiš!

U rukama ti zvijezda sjaj, 
pitaš me hoćemo li u Raj!?



A meni je Raj kada te sanjam,

a meni je Raj i kada se budim,

jer anđeo mog srca si ti

kud god poželiš s tobom bi!



U taj svijet molitveni,

povedi me moja bliskosti!  
Želim leptira let vječno gledati,
želim biti tvoja leptirica,
koja se izvukla iz čahure bola!

Blagoslovi me ljubavi moja,
poleti u doline moga sna,
kao anđeo, 
kao tajna razotkrivena!





Nema komentara:

Objavi komentar