utorak, 16. veljače 2016.

LJUBIM TE LJUBAVLJU SRCA I DUŠE

Mojoj duši ti si leptir neumorni...
Ljubim te, ne znajuć ti lik,
znam samo da je tvoja ljubav moja svjetlost,
moje odmorište sna.

Ljubim radosne riječi sa tvojih usana,
ljubim utjehu tvoju za mene.
Noću i danju svjetlošću ove ljubavi
vežem dušu moju i tvoju u jedno da traju
i kad nam tijela nestane.

Sa putovanja bolnih želim se vratiti
tvojim molitvenim rukama,
da me čuvaju poput krila anđela.    

Plešimo ljubavi sve dok se od maštanja
ne umorimo i usnimo na mjesečini našeg sna.

Bol će usnuti, sreća će u duše doći,
mitko drugi neće sa mnom u moj san,
samo onaj tko je moj, ti ljubavi.
Ti kojeg ljubim dodirom srca i duše,
dodirom molitve i sna.

Kao rijeka milosti prostri se krvlju mojom,
mojim venama poteci uzdahu, čežnjo moja.
Daj da uskrsnemo,
da postanemo puni nebeske bliskosti.
Odsutan si,
nisi tu gdje spava tijelo tvoje,
ti si ovdje sa mnom u duši,
gdje te ljubi postojanje moje.  


Nema komentara:

Objavi komentar