ponedjeljak, 15. veljače 2016.

TEBI SUĐENI...

Kada te obasja moj osmijeh,
vidjeti ćeš u očima mojim sunce koje te blagoslivlja ljubavi.
Kada te zagrlim, biti će to krila koja te grle,
jer ja sam tvoj tajni anđeo.
Shvatit ćeš da je nutrina sve slađano moje,
voljet ćeš me zauvijek.
Sa mnom ćeš znati pojam ljubavi, obećajem.
Sa mnom ćeš znati istinski živjeti dane svete.
Sa mnom ćeš hoditi nasmijan, 
suze će ispariti kada padnu na moj dlan!
Zbog tebe ću nokte u otkucaj ljubavi lakirati,
zbog tebe ću o vječnoj ljubavi pisati.
Zbog tebe ću pticama pjevati,
zbog tebe ću sa darovima nutrine živjeti.
Bliskost će biti sve jedino moje, najdraže.
Uzdignuti ću se iz okova samo da ti dođem,
ljubav neće prestati nikada.
Ogledalo si moga sna.
Neću te učiti voljeti,
samo ću te potaknuti da ljubav iz srca svog pustiš na slobodu!
Biti ću tu da ti otkrijem tko si uistinu,
ljubav koju je Bog podario meni!
Hoću da se nađeš u sreći i da sreću daruješ.
Hoću da si voljen i da voliš.
Hoću da si samo moj, da sam samo tvoja. 

    

Nema komentara:

Objavi komentar