petak, 19. veljače 2016.

MILOSRĐE BOŽJE SUZE MOJE MOLITVU TI PIŠU


 Bliskosti moja, zdravlje svoje izli na bol moju...
ozdravi moje prošlo, sadašnje i buduće.
Po volji Očevoj neka mi bude Isuse.
Suzama ti prilazim, molitvenim kapljicama osjećaja,
To je kiša žalosti, ranjive moje mladosti...
Treba mi sunce, trebaš mi ti,
da sva ova patnja tijela mog
pred tvojim križem spasonosnim ispari.
Blagoslovi me ti u bolnoj postelji.
Uđi u rane moje, dodirnuvši me ranama tvojim.

Ako treba trpiti ću radi tebe do kraja života,
samo me osnaži, jer sam umorna...
Ni pjesme mi se ne pišu kao nekada...
Jastuci natopljeni molitvenim suzama,
nerazumjevanje i bol koja ne jenjava,
Kako to da sam to zbog ljubavi svoje
darovane zaslužila?

Za ozdraviteljske ruke tvoje,
mole umorne molitvene moje.
Smiluj mi se,
čuj me u ovoj tami milošću svojom zasjaji!
Pomaži me, okrijepi me,
Svojim Duhom svetim dođi u ovu
drhtavu noć, da mi podariš mir i novu nadu!
  

 Sve što nije od tebe, neka od moga bića ode,
Podari mi Gospode tvoje slobode.
Sve bolesti od korijena otkloni,
moja će duša da ti se pokloni na daru tom nesebičnom.
Vrati mi nebeski vid, vrati mi snagu kostima,
Vrati mi let slomljenim duševnim krilima.
Obnovi moje djetinstvo i mladost moju
položi u svoj ozdraviteljski hram.

 Ovog časa dođi, stani pokraj mene,
da mi kroz krv bolesnu poteče tvoje kap,
da se pretvori u ozdraviteljski slap.
Ozdravi mi sve patnje tjelesne,
neizdrživo postaje nakon 32. godine,
osmjeha pod bolnim krilima,
nemam više, zato nasmij me,
suze te moje mole, uzdaju se u tebe.
Milosrdni Isuse, dođi jer neizustivo trebam te,
Nemam kuda bez čuda Oca tvog,
Reci mu Abba Oče, u imenu tvome nada moja stanuje,
Unaprijed ti sve moje zahvaljuje.
Od neprijatelja brani me, ne daj na mene,
previše toga je, poželim pod humkom čekati te,
jer nerazumiju me, optužuju me.
 

 Pred Svijetom zazivam te,
Znam da si velik i želim da se kroz mene
proslaviš, da me ozdraviš.
Neka mi bude po volji Oca nebeskog
i po tvojoj ljubavi Spasitelju moj ljubljeni.
Kako god bilo, znaj VOLIM TE,
Uzdam se u tebe.
U času smrti bar smirit ću se!
Vidjeti sve za što molila sam se!
Ako Jahve zaželi,
biti će svega lipog i ovdje
gdje sada padaju suze ledene moje.


Nema komentara:

Objavi komentar