ponedjeljak, 15. veljače 2016.

SRCE LJUBAVI



Tajni smo otkucaj u srcu,
našem srcu.
Mi smo ljubav u nama anđele moj.
Ja sam čuvarica tebe, ti mene.
Muzikalnost u nama, to smo mi,
Pjesma vječna,
čije note zemljom i nebom odjekuju,
tvoreć divnu simfoniju ljubavi naše!

Počivaš u meni, u tebi počivam ja,
to je ovaj osjećaj koji nutrinu obasjava.
Leti, hodaj, pa odmori u srcu mom,
jer to ja činim u tvom,
naša srca su jedno.  

Dugo obitavam na tim crvenim pašnjacima,
odmaram se od boli u ljubavi.

Na izvoru tvoje duše umivam se,
suze tada biseri postaju ljubavi moja.
Kao ptica oko svog gnijezda,
tako i ja kružim oko tvoga srca.
budna do zore bivam,
kada me ti budan sanjaš.
Nešto me opasava, nešto poput krila srca,
kad zora dođe oči sklopim,
za nas se pomolim.
Živim tu u našem snu,
tu u srcu naših susreta,
tu u čistoj vjeri da me ljubiš.


Nema komentara:

Objavi komentar