petak, 19. veljače 2016.

ANĐELE SUĐENI



Sva ljubav moja pripada tebi,
jer tvoja ljubav u meni sveto biva.
Ne prolazi, traje, snagu mi daje.
Mora da si ovaj osjećaj voljenosti ti,
anđele suđeni.

Bez proljeća bi bila da mi te nema,
jer zima bi me usmrtila, obolila,
ti si sva moja rajska toplina,
moje sunce koje me grije.
Moje duševno stanje koje me uplakanu nasmije.

Slave te usne moje i srce moje
o tvojoj skrivenosti pjeva.
Želim ti svaki dan reći koliko si voljen,
i činim to skriveno, odano...
Noću u snovima, danju u pjesmama,
koje su otkriće tebe u meni.

Sudbino prosuta mojim venama,
nek mi te Bog čuva,
neka ti pokloni blagoslov svojih dlanova,
dašak svoj da budeš moj,
kada za to dođe sveti čas!

 Molitvena krunica neka nas veže,
neka nas obasja milost Božja.
U ovo korizmeno vrijeme nisam daleko,
nisam nikuda otišla, tu u srcu tvome sjam
kao molitva...
uz tebe sam, sjajna krijesnica neugasiva...

Prekrivam te zvijezdama kada mi fališ,
jer sam ja tada na Mjesecu koji ih obasjava,
čuva te ljubav moja, ne zaboravi to nikada.

Šapat srca tvoga, blizina neprolazna...
Misao, tišina... ma svugdje sam ti ja,
na tebe sam ljubavi moja od Boga.


Nema komentara:

Objavi komentar