nedjelja, 13. listopada 2024.

13 DAN I 13 SAT razmatranje muke IHS✨️ Isus u zatvoru

Zarobljeno moje dođi u ovaj zatvor moga tijela, da svojom predragocjenom krvlju otopiš ove okove od djetinstva... pa da skupa krenemo u Uskrsnuće. Dopusti mi da iz svojih muka izađem u tvoju ljubav, ali da te pratim kao anđeo utjehe kroz svaku križnu postaju sve dok potpuno ne zacjeliš. Evo ti mojih očiju da te prate, mojih bubrega da sa tvojima supate, evo ti mojih kostiju da skupa sa tvojima trpe trnje i gaze nepravdu. Isuse oprosti meni i svima sva rugobna djela i misli, za pljuvačku osude i sebeljublja, gledaj nas samo po činima ljubavi raskajane. Evo ti poljubaca koje sjedinjujemo sa majkom i anđelom čuvarom, oprosti za sve Judine poljupce. Neka ti naše modrice budu melem i vrate lipost nebesku, svaka tvoja rana neka se preobrazi u čudo. Uzmi od mog vezanja na dijalizi melem za tvoje lance. Uzmi moje molitve i trpljenje, uzmi od svake duše ono što ti fali, spasi nerođene i duše u Čistilištu... stopi  naša srdašca sa Tvojim da prestane zatočeništvo. Ključeve svetohraništa otvori nam i uđi u naš hram zauvijek, da te slijedimo sve do Uskrsnuća. Fiat - tako neka bude. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 13.10.2024. 

Knjiga za razmatranje za preuzeti:
https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Prinesi me anđele do muke Kristove da ga skupa tješimo i isprosimo čudesa za brojne duše. Sjedini me sa svojim krilima da sa njima upijamo predragocijenu prolitu krv i odnosimo je dušama da ozdrave. Idemo čuvaru moj čuvati Isusa u zatvoru, idemo ljubavlju osloboditi sva kamena srca. Idemo odvezati sve koji pate, da kroz bližnje cjeljujemo Isusa. Svoje čini sjedinimo sa presvetim činima, trpimo i služimo vjerno, jer sići će Božanska svjetlost svima dok za njih molimo. Evo zore milosti, evo uslišanja. Sve u nama Raju se nada . Ljubav duše uređuje napaćene, melem je. Služimo anđele svim napaćenima, da udovi Kristovi zacijele. Prikazuj mene i sve duše koje sudjeluju u razmatranju muke IHS na svakoj svetoj misi, druži se čuvaru sa anđelima mojih bližnjih, skupa darujte zadovoljštinu za sve pogrde i gorčine, koje je podnio Spasitelj. Neka se lanci preobraze u perlice svete krunice. Da molitva anđela  oslobodi sve utamničene u zatvorima tijela. Donosite nam lijek, bolesničko pomazanje iz rana proslavljenih. Neka iz svetihraništa zasja zdravlje. Neka ljubav siđe među grešnike i oprosti nam poradi našeg pokajanja i njegove milosti. Snaga Presvetog srca neka vlada u našim srcima i izbavi nas. Isuse blagoslivljamo te rijekom hvale, koja teče našim venama. Neka ti naši anđeli čuvari ljube Presveto srce i odnose trnje, donoseći ruže na tvoju na glavu. Vjenčiće zahvalnosti neka ti ispletu kao dar od nas. Da se raduje tvoje Sveto Lice. Amen. 

Od 💗 Ana Emanuela, Gospić 14.11.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar