srijeda, 9. listopada 2024.

Deveti sat muke IHS, Isus gurnut sa jedne litice pada u potok Cedron

Dolazimo ti Isuse u tvojoj  napuštenosti mi povorka malih raskajanih duša, da u potoku Cedron isplačemo suze pokajanja i one te blagoslove... povedi nas iz ovog blata u pitke spasonosne svete vode. Neka u tvoje moćno ime svaka napast, kušnja i muka tijela i duše od nas ode. Idemo sa tobom tu smo u tvome trpljenju da te tješimo.... uzmi od nas melem... uzni glasove duša koji kazuju oprosti. Zatvori nas u svoje Presveto srce i privedi Ocu Nebeskom za otkupljenje brojnih koji su zalutali. Primi naš hvalospjev pokajanja. Fiat. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Gospić 9.10.2024. 📚✍️🕊 9 sat muke IHS 

Padaš ljubljena ljubavi u potok Cedron, dopusti mi da i ja padnem sa tobom, da ti moja duša olakša pad. Moja glava je sada naslonjena od tvoju trnovitu glavu, anđeli iz Raja od tvoga trnja i meni vjenac pletu, ali ljubljeni gle ruže iz njega za tebe izrastaju, da ti presvete rane po ovom mom trpljenju srastaju. Ti znaš moje ttpljenje... prikazujem ti ga da se više ne osjećaš sam. Skupljam Isuse tvoju predragocijenu krv, tvoje otpale kose, znoj, suze duše, da te potok naših grijeha ne ražalosti, evo ti moje srce obriši se od njega od tog mulja svijeta, evo ti mojih suza, krvi... evo ti odmorišta i skloništa u mome srcu raskajanom. Gospodine evo me tu u 9 satu da ti budem vjerna prijateljica. Opet ću ti doći u sve sate, da tvoji presveti udovi ne pate. Evo ti moje rijeke pitke, neka te blagoslivlja svaka kap, svaka moja suza i osmijeh vjere. Prikazujem ti svoj život moj vječni Živote. Grlim te kroz milost anđela čuvara i tamo san u sjaju zvijezda majke Guadalupe. Tamo smo čuvani voljeno Nevino djetinje Betlehemsko srce. Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, Gospić 10.11.2023. 💦🕊💗💒 9 sat muke Ihs

Grupa za razmatranje: https://chat.whatsapp.com/GujO3fvfmEh86d1AAB599m tko ima poticaj Duha Svetoga dobrodošli u zajedničko bdjenje 24 sata muke IHS ✨️🕊📚✍️

Knjiga za preuzeti: https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Nema komentara:

Objavi komentar