subota, 12. listopada 2024.

✨️12 DAN I 12 SAT RAZMATRANJA MUKE IHS✨️ Isus prepušten u ruke vojnicima

Isuse ovi su ubodi igala, tvoje trnje sa Golgote, podnesti ću i ja patnju zbog ljubavi za Tebe moj vječni živote! Vojska koja se ne vidi tjelesnim očima tu je duhovni je rat, ali ti si mi Isuse i Bog i brat i pobjeđuješ ovaj rat. Učini mali tabernakul od moga srca i odmori se od bičevanja, od poruge vojnika, od uzvika kriv je, raspnite ga, skloni se bar na časak uz mene odmori se od osude, voljen si svim mojim srcem i svakim otkucajem blagoslivljam te, neka taj blagoslov poziva sve duše k tebi... u sve sate muke da te tješimo i više ne griješimo. Fiat.  ✨️🕊💒 Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 12.10.2024. 

Isuse iz svakog moga trna izrasta ruža zahvalnica za tebe. Sjedinjujem svoje trnje sa tvojom krunom, da bi skupa cvjetali od ljubavi Oca Nebeskoga. Sve će se žalosti preobraziti u radosti, jer smo skupa jaki u snazi Duha Svetoga. Blago meni jer sam pod križem sjedinjena sa tobom i tvojim trnjem,  jer tako zadobivam milosti nad milostima, osjećam kako ljubav trpiti zna bez prigovaranja. Neka mi bude duša poslušna na majku našu  milosno moje, neka me ukrašava nadnaravni FIAT. Zazivam sve svete, anđele i arhanđele da naprave štit, bedem za tebe, da te sakriju od onih koji te vređaju i ne žele te ljubiti. Primi zahvalne poljupce od majke i mene i od svih duša koje razmatraju tvoju muku i tješe te svojom ljubavlju za tebe. Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 13.11.2023., 12 sat muke IHS 

https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Nema komentara:

Objavi komentar