utorak, 15. listopada 2024.

14 DAN I 14 SAT RAZMATRANJA MUKE IHS, Isus pred Kajfom koji ga osuđuje na smrt i šalje Pilatu✨️

Evo me Isuse sa mamom Marijom i anđelom čuvarom tu u duhu sa tobom, evo me sa čitavom povorkom duša koje razmatraju tvoju muku. Izdržati ćemo skupa osudu, jer znamo da istina pobjeđuje. Svjetlo tvoje je sam odgovor tko si, jer ono sija i dobrima i lošima, a to može samo činiti Spasitelj. Oprosti za nevino suđenje, za likovanje i sljepoću duša nagrđenih grijesima. Oprosti za nepoštovanje za neposluh. Tvoji koraci mukotrpni neka nas sve preobraze da spanu kore tamne i zasja nam preobraženje iz tvojih rana. Neka ti melem bude mamin pogled koji te prati, blažena Djeva neka te doji svojim svetim mlijekom. Evo ti naše srce da ti bude koljevka i bar na tren zaboraviš da te Kajfa vodi Pilatu. Djetešce si nevino Spasitelju ljubljeni, oprosti za sve naše grijehe oprosti. Blagoslivljamo te svakim otkucajem srca, svakom molitvom, svakom suzom, svakom osmijehom. Ostaj zagrljen od svih duša. Idemo sa tobom sve do Uskrsnuća. Fiat. Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 14.10.2024. ✨️🕊

Knjiga svih sati: https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Premilostiva Dušo, raspeto milosno srce učini od moga srca malog anđela utjehe koji želi sa tobom spašavati duše. Neka te sa anđelom čuvarom branim na Kalvariji od crnih ptica rugalica, pa sve ako i ja moram podnesti po koju porugu i ranu od svjetovnog Kajfe, znam sve to što ja trpim, pa i ova bolest na zdravlje je moje duše i molitva oslobođenja za nerođene i dušama u Čistilištu, sve ove na zemlji... isprosi muka potomstvo, čujem glas mnoge dječice... biti će rođeni samo da obraduju tebe. Nadoknadit ću ti bar u mrvicama za toliko davanja sebe, Kruše Evanđeoski, spasenje naše. Voli te tvoja služavkica Ana Emanuela, zatrčat ću se majki u zagrljaj da i nju tješim, da se obe tješimo... dok te vojnici odvode u našim srcima tvoj blagoslovljeni pogled ostaje zauvijek. Sve moje lipe čini i misli, molitve, otkucaji srca, muke dijalize, neka nadoknade za sve tvoje boli na križu. Fiat. Bilaj 15.11.2023. 🎺🕊💗

Nema komentara:

Objavi komentar