četvrtak, 3. listopada 2024.

TREĆI SAT RAZMATRANJA MUKE IHS, Židovska Pashalna večera

Isuse ljubljeni evo me sa tobom na Posljednjoj večeri, posvećuj sve što pijemo i što jedemo, da od hrane koja čini našu krv ozdravljamo. Posebno nas potiči na svetu ispovijed i rasplakanost od pokajanja, da te skrušenog srca primamo u pričesti. Radost neba neka se prostire mojim srcem da mogu pomoći u spasenju brojnih duša. Pogledaj me Isuse ranjenu zbog svih mojih grijeha, pogledaj nas sve prisutne u razmatranju Tvoje muke i očisti nas hranom tvoje svete volje. Milosti uputi nas u zdravu hranu ljubavi i u post koji je dobar za disciplinu i ustrajnost duše.  Kazao si da se ovaj narod može samo ukrotiti molitvom i postom iz ljubavi, daj nam milost da se odričemo ugode nepca. I da ne padnemo u oholost i tugu. Dopusti našim anđelima da ti prinesu molitve naše i svih onih koji su sa nama u duhu. Želimo ti biti prisni kao sveti Ivan i opravdat se pokorom za svaki Judin poljubac. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 3.10.2024.
razmatranje trećeg sata muke IHS, Židovska Pashalna večera 

Evo me da spavam na tvome Presvetom srcu i tamo da ozdravljam. Ušuškana u milost istinskog jela i pića, Tijelo ljubljeno koje me iscjeljuješ, evo ti moje bolesti da ih razapneš na križu i da zauvijek nestanu zlodusi bola kada ih ti ukrotiš snagom Duha Svetoga. Slatka radosti izbavi moje bubrege iz žalosti, predragocjenom krvlju svojom satkaj ih na novo. Vjerujem da ti sve novo činiš, povjeravam se oporavku u Tebi.  Mistično Jaganjče Božje spasi iz zapetljanog trnja svoje malo grešno raskajano janje, sakri me od vukova. Sjedinjujem svoje nakane sa Voljom Očevom, pouči me prepoznati nebeske znakove na zemlji. Pogledi tvoji neka se u mojim zjenicama miču i radosne zore sviću. Šalji male anđele da poput latica uberu molitve sa mojih usana i prinesu ih do odaja Raja na milost. Neka te miluje moja molitvena pjesma, neka ti bude smirna i miomiris utjehe na Kalvariji. Uzmi moj dah i uči me disati sveto, skrušeno. Prikazujem ti svoju muku koju samo Ti poznaješ za spasenje nerođenih i silazak malenih, osnivanje svetih plemena. Neka moja mala požrtvovnost krvi koja struji cjevima spasi duše u Čistilištu, obrati zalutale. Neka me u ovoj bolesti sve dok ti ona treba za služenje i misiju nebeskog poslanja. Daj mi da se ponašam kao anđeo starijima. Da im moja ljubav oslika ove bijele sobe morima i rijekama, slapovima  planinama... da bolnica bude apartman požrtvovne radosne ljubavi. Daj mi zaboraviti sebe i živjeti Tebe.  Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Rijeka 13.10.2023.😊

Glasovna razmatranja:

https://youtu.be/e3AgzbJxvhU?si=U1tz2xp-5UXjwBnr

https://youtu.be/RPP2JS7BkA8?si=dPGCqIOjT0i36WL9

Knjiga sa svim satovima razmatranja:
https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Nema komentara:

Objavi komentar