srijeda, 2. listopada 2024.

DRUGI SAT MUKE IHS† Isus se oprašta sa svojom Presvetom majkom i kreće prema dvorani posljednje večere

Moli u meni Isuse, a ja ću skupa sa svim raskajanim dušama na Nebu i Zemlji posebno sa anđelom Čuvarom upijati tvoju i maminu bol, suze i znoj da se smire otkucaji nebeskih srdaca koji podnose gorku muku da bi se ostvarila Očeva sveta volja za spasenje duša. Isuse ispod maminog Plašta pjevam utjehu tvome probodenom srcu koje se sprema na Posljednju večeru... dopusti mi krenuti sa tobom u duhu da ti budem pjev utjehe, mala lastavica kojoj su tvoje rane sigurno gnjezdašce spasenja. Čujem kako naši grijesu oštre čavle oprosti nam, evo ti mojih igala dijaliznih da ti budu olakšanje dok ih podnosiš. Raspeta ljubavi raspni sve bolesti i grijehe, te zloduhe što nas muče... neka nas tvoje milosrdne ruke Ocu Nebeskom u stan ljupki izruče.... prati nas do istinske kuće. Želimo poći za tobom ovaj put u povorki raskajanoj. Fiat.

Od ❤️ Ana Emanuela, Gospić 2.10.2024., razmatranje 
DRUGI SAT MUKE IHS†
Isus se oprašta sa svojom Presvetom majkom i kreće prema dvorani posljednje večere 📖💦🕊✍️📚

"Ovi sati su dragocjeniji od svih drugih, zato što nisu drugo doli ponavljanje onoga što sam ja učinio za vrijeme moga smrtnog Života, i ono što nastavljam činiti u Presvetom Sakramentu. Kada čujem ove Sate moje Muke, ponovno prepoznajem 
sami moj glas, iste moje molitve, vidim svoju Volju u toj duši, koja želi dobro svima i koja želi zadovoljiti za sve, i Ja se osjećam kao prenesen da bih boravio u toj duši i činio u njoj ono što ona sama čini. Oh, kako bih volio kada bi također u svakoj zemlji bila barem jedna duša koja će moliti ove sate moje Muke! Osjećao bih samoga Sebe u toj zemlji, i moja Pravda tako teško ozlojeđena, u ovim vremenima bila bi zbog toga jednim dijelom ublažena".
Isus Luisi Piccarreti
Vol 11, 4. studenog 1914.

Moja se duša naslonila na tvoje Presveto srce, a moj anđeo ga cjeliva, tješi... blagoslivlja... ljubi... hrabro moje volim te primi moju trpljvost za olakšanje tvoga trnja, evo nosim ovaj trn iz tvoje krune u bubrezima samo da dobro si ti Isuse ljubljeni. Hvala ti što sam pod plaštem majke dok ti hodiš za mene na križ okrutni razapeti ljubav da dokažeš da ona jedina pobjeđuje grijehe, bolesti, tugu i smrt. Vjerujem u sve ono u što si ti vjerovao dok si hodio kroz križni put, tvoj me Duh Sveti tome poučio. Da mileno vjerujem da bol iz ljubavi  za Očev sveti plan sve preobrazi i novom vječnom rajskom milinom učinim. Želim zadobiti još snažnije svete osjećaje, da umre u meni sav grijeh, iscijeli me, kroz ovu bolest preobrazi me u čistu ljubav. Tvoji koraci moj su put, tvoja ljubav moja istina u koju vjerujem, tvoja požrtvovnost moj je život u nadi, sve što činim za tebe je. Volja moja neka utihne a tvoja me izljubi i potpuno zagrli. Uzmi moje malo djelo i učini ga velikim, ako imam jedan cvijet za dati molim te stvori mi čitav buket za dar drugima. Blagoslivljam svakim otkucajem svoga srca svaki otkucaj tvoga Presvetog srca, privini me uz tebe hvalospjevu moj. Neka moj svaki udah i izdah bude na tvoju slavu, spasenje moje voljeno. Amen. 🕊🌹

Ana Emanuela, studeni 2023. 2 sat muke IHS 

Nema komentara:

Objavi komentar