utorak, 15. listopada 2024.

KARMELSKI DAR

Kroz današnji prelipi dar iz karmelskog ❤️ progovori mi Gospodin, da me djetinjom čini njegova djetinja sveta ljubav. Isus je taj dječak koji zove voljena hrabrica svoju djevojčicu. Gorki kalež je sladak kada ga pijem sa brojnim zahvalnim dušama... Čudesno me je danas poveo u slatki razgovor sa sestricama karmelićankama... o koja milost Srca Presvetog, radosna je duša moja kada služi Bogu svom u sred okova tijela. Tad je bliža igri sa Dječakom Isusom i priprema se sa njim na Golgotu puna povjerenja u Očev plan. Sve moje i java i san i život i smrt... sve je to u rukama Svevišnjeg, zbog probodenih ruku IHS ne plašim se mojih igala, skalpela, krvi i znoja... jer znam Duh Sveti me za Raj kroz mučeništvo osposobljava i brojne duše koje dotičem u srce. I mene su vodili i Kajfi i Pilatu... i opet će... padala sam u potoke blatnjave, šibali su moje vene... shvaćam sve u meni... u nama živi Krist... hoće da postanemo Tabernakul čist upravo supatnjom. Sad  hodam ranjena, bolna, trnovita, krvava... zato što moja muka nije sama to je sve trpljenje sa Isusom, to je sve brižnost za sina sa mamom Marijom... sa anđelom čuvarom... podnosim sve ovo... da bi bar malo ublažila muku Isusovu... ne želim da Spasitelj bude sam, dušice idimo k Njemu, patnja je milost u Nebu će biti sve novo, Uskrs je već navješten... sve je u redu! Ne gubimo Gospodina, ako se sve zemaljsko gubi... budimo sveti ljudi. 🫶✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 15.10.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar