utorak, 8. listopada 2024.

8 dan razmatranja muke IHS, Isusovo uhićenje

Isuse ustaješ iz Getsemanija i skupa idemo progoniteljima u susret primiti poljubac izdaje... ali   svim Judama darovati radosni zagrljaj utjehe i obraćenja, donesti im tvoje dragocjene krvi i znoja na oči da na vrijeme progledaju i uspiju se pridružiti povorci raskajanoj koja se sjedinjuje sa svetom povorkom koja pali svijeće nade. Tvoje stope slijedimo, hvala ti na krvavim trnovitim tragovima, koji brišu naše grijehe. U toj Božanskoj krvi želimo se pročistiti. Sveži svojim konopcima osude sve naše napasnike da ne uđemo u velik grijeh. Izbavi nas Otkupitelju dok vapimo samo tvoju ljubav. Zagrli nas srcem svojim i probudi nas da budemo gorljivi u vjeri da poslije mučeništva dolazi čudo Uskrsa. Rijeke blagoslova uli u naše močvare da se preobraze u potoke uslišanja rana. I uzmi od naše duše, našeg srca, naše krvi sve što ti fali u ovom posljednjem satu Getsemanija. Fiat.  Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 8.10.2024. ✨️🕊 razmatranje 8 sat muke IHS

Knjiga na:
https://dt.com.hr/files/1586878504-0-satimukeg.n.isusakrista.pdf

Isuse rajski učitelju, sakri u Presveto srce svoje, ovo malo tjelesno i rašireno milošću Tvojom ovo duhovno srce moje, neka ti ono bude anđeo utjehe... neka te svaki moj molitveni otkucaj tješi u ovom Tvom i svakom drugom satu moga života, neka tvoja ljubav upije i upućuje moju ljubav... pokaži mi vizije uslišanja i daj da uzvjerujem u sve miline koje silaze iz Raja u moj zagrljaj. Evo me da ti otirem lice znojno, svojim trpljenjem, evo me da blagoslivljam i spašavam duše svojom dijalizom, jer dok gledam kako teče, znam nije to tok moj, sve je tvoje Hostijo moja duhovna i tjelesna. Obrana od zla i krotitelj sviju grijeha si ti, ljubav požrtvovna, trpeća u meni. U Getsemaniju smo skupa, kad ne mogu biti tijelom gdje su te vezali, šaljem ti svog anđela ćuvara da te tješi. Stablo kod kojeg moliš da te mine kalež gorki sada daje slatke plodove jer si pristao na muku koja spašava svijet. Krvnike zaustavljaš, otpuštaš svima grijehe. A ja ću trpit tvoje lance, vezivanja, pljuske, trnje, krv, znoj  suze, čavle... i neću zaspati Isuse jer me tvoj Duh Sveti budi. Uzvratit ću ti kroz trpljenje za spasenje... ljubim te, jer me ti ljubiš bezuvjetno. Klanjam se tvojoj svjetlosti, Licu svetom iz kojeg teče smirna milosti  dar ozdravljenja na mene, voljen si svim mojim bićem. Rana na ranu,  osmijeh na osmijeh, muka na muku, sjedinjeni ti i ja zauvijek. Isuse blagoslivljam i hvalim Oca Nebeskog, što Djevu Mariju učini sa tobom majkom blagoslovljenom, koja svojim suzama sa Golgote tješi sav narod. Suosjećaju moj, čini sve novo u meni, evo ti moje srce i moj dah. Sva djela moje ljubavi neka ti budu melem na rane. Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela, 
Bilaj 9.11.2023. 💦🕊💗 8 sat muke IHS, Isusovo uhićenje

Nema komentara:

Objavi komentar