subota, 12. listopada 2024.

UČINIMO KRIŽ KRILATIM

Ti budi kao ozdraviteljski golub,
koji nježno ulazi k meni 
u gnjezdašce 
prepuno trnja, trpi sa mnom 
boli Kristove.
Zovi me ranjena golubice,
i cjelivaj mi pogledom kosti umorne.

Praćka protiv neprijatelja, 
Riječ nam je Božja,
nju živi, nju sa mnom slavi.
Samo po njoj mogu da ozdravim!

Budi povoj mojim ranama, 
budi ukras mojim manama.
U ljupkosti moje duše živi, 
za boli moje ti me ne krivi, 
smiruj me dok mi sude.

Bol se ova čini beskrajna, 
zato mi trebaš da kaźeš
patnji uz ljubav vjernu 
dolazi kraj!

Blagoslovljene usne tvoje
koje će poželjeti sa mnom ispiti 
kalež gorki, naša slatka ljubav 
će sa Isusom sve težine 
križnog puta podnjeti.

Pođi sa mnom ka Isusu 
źrtvu zahvalnu prinjeti...
Neka te svaki strah mine kada te 
sila volje Božje zahvati. 

Zamisli da naša ljubav 
zahvalno sja iznad 
križa Kristova kao dva 
požrtvovna anđela! 

Za mene lipše geste nema, 
to je moja molitva.

"Kada te neko zavoli trajnom žrtvom, križ postane krilat i oboje letite olakšano u prisutnosti Duha Svetoga!"✨️🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Gospić 12.10.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar