subota, 31. kolovoza 2024.

ZAHVALA I PREDANJE ISUSU

Isuse osvjetli moje tmine, ukrasi ovaj grešni hram svetom prisutnošću svojih presvetih rana, znam da  nisam sama, tvoj Duh Presveti jedina je radost u meni u sred ovih opijata u bolesti, tablete mi i igle u slatiše nebeske preobražava i tješi da ne brinem što ne smijem koristiti puno vode i soli, mogu taman toliko da se sjetim da smo mi ljudi sol zemlje i da ipak nije ovaj moj križ bljutav u propadnosti mojih bubrega.... već ih osjećam uskrslima i znam da imam donirane bubrege. Jedan je tvoj Isuse i jedan Gospin za moje novo nepropadno tjelašce, vi imate bubregića i srdaca i jetri.. za čitav svijet jer se umnažaju u Raju u Očevom premilom zagrljaj. Neću se žalit Svevišnji, jer me više boli tuđa bol, bol malenih, nevinih, pa evo mene ako mogu za njih trpiti uzmi sve moje za njihovo spasenje ti, doniraj organe onim malima pred kojima je još život zemaljski... sjeti se svih dijaliziranih, svij onih koji čekaju transplantaciju bilo kojeg organa, znam ti možeš svima nama nov život dati pa i ove suhe organe svojom predragocjenom krvlju oporavljati. Iskoristi u potpunosti našu muku... sve da je oporavak tek na Nebu... ali znam živjeti u zdravlju i ljubavi i na ovoj Zemlji je u redu... kad dođe vrijeme prestanka pokore.... čini sve novo Isuse. Stapam svoje bubrege sa svim svetim mučenicima, sa svim trpećima, neka tvoj rad bubrega iscjeli naše, neka tvoj rad Presvetog srca ozdravi sva srdašca svijeta... sve tvoje neka se nastani u nama. Baš kao sada tvoja patnja, tvoja Kalvarija... neka zasja milost sa visina... preobrazi nas. Poslije križnih postaja, življenja svih tvojih satova muke.. dolazi uskrsnuće i tijela i duše... Isuse danas sam u Getsemaniju sa tobom... iako smo puno puta zajedno prošli sve križne postaje, opet se vraćam na to kako si jako za sve nas trpio. Iz ljubavi se strpio podnjeti sve čavle, trnje, krvavi znoj i rane, ponjeti na križ svaku našu bolest i naš grijeh... da ugodiš Ocu koji te je odabrao da nas iz ognja spasiš. Birao si u razmatranju svega što te čeka popiti gorki kalež naših zala da nas odvedeš u slatkoću darova Duha Svetoga. Hvala ti što nisi odustao od nas i od Volje Oca Nebeskoga. Hvala ti za svaku prolitu suzu, predragocjenu krv, za svaki primljeni udarac, za svaki bič sa kojim danas krotiš naše grijehe. Hvala ti što i danas živiš sa nama sve svoje sate muke i šapućeš dolazi Uskrs koji vječno traje i poklanja vjenac slave svima koji te priznaju Spasiteljem. Milosno naše tad te je samo anđeo Gospodnji tješio, danas po ljubljenjoj kćeri tvoje volje Luisi, koja nam je prenjela tvoju muku tješe te brojna srca i duše kao mali anđeli, vraćamo se Tebi koji si žedan nas. Ispi nas neka ti užegle rane hladi naše pokajanje. Amen. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 31.08.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar