subota, 3. kolovoza 2024.

POSLANJE MUŽA I ŽENE

Žena je stvorena da kuha, pegla, brine i u svemu ugađa svome mužu, da mu donese potomke na svijet, a muž da radi i pridonosi čitavoj porodici, da bude onaj koji skrbi i štiti obitelj. Njemu je žena najbolji oslonac i uz Boga najdraže biće na zemlji. On će sve učiniti da ona bude radosna, često će joj priprediti iznenađenje, misliti na nju i to joj dokazivati djelima. Žena i muž se u poslovima nadopunjuju, sve rade skupa i sve im što rade biva prekrasna slagalica, ako i bude bola i tuge oni razbijeno pretvore u divan mozaik. Dao Bog da se nađemo kao jedno. Ja ti ne volim ove moderne brze veze... ono ne moraš ništa samo budi savršena, ja više volim da me voliš kao nesavršenu dušu radišnu koja tebi iz ljubavi služi. Volim da zavoliš i moje rane i moje mane i sve što me čini Kristolikom. Nisam za plastiku, nisam za kameno umišljeno srce, ne znam bit dama iz Londona i ne želim, više volim šetat bosa nego bit u štiklama. Eto samo me voli  kao seljančicu iz Like, koja miriše na iskrenu požrtvovnu ljubav. Bitna je radost za radost. Iskreno srce za iskreno srce, djelo za djelo. Ljubav za ljubav. Od kućice mi je najlipše tvoje srce. Drugo sve Bog doradi. Amen. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 3.08.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar