utorak, 20. kolovoza 2024.

MAMA MARIJA DOLAZI NAM KAO ZVIJEZDA VODILJA U SVETOM RUHU

Čuvaj i prati "Zvijezdu" na koju se pomiče tvoje srce u pravom - Kristovom smjeru. A ta zvijezda je blaženog sjaja i zove se Djevica Marija, ona je čudesno ka meni došla u Letničkom ruhu, ona je čudesno mene zagrlila kao mama Guadalupe, ona je meni darovala duhovni vid kao Gospa Međugorska, ona je uz mene u svim blagdanima i svetkovinama kao Gospa Krasanska, Gospa Fatimska, Gospa Lurdska, Gospa čitavog svijeta. Ona koja razvezuje čvorove, tješi, upućuje, voli, njeguje, suze iscjeljuje, rane ljubi. Prelipa je milost osjećati dodir Ruže Otajstvene i biti skrivena pod njezinim nebeskim plaštem, kojim nas štiti od zmaja poganog. Ona je mama nad mamama, njenim svetim mlijekom svi smo napojeni. Ljubav Bogorodice je čudesna utjeha Kristovog naroda. Sijaj zvijezdo naša, budi svjetionik našim lađama. Moli blažena mama Marija za oprost svih naših grijeha, po tvojim prečistim rukama mi se pročišćavamo, posebno zato jer su natopljene krvlju Kristovom koju si skupljala na Kalvariji. Amen. 

Mama Marija ima prekrasan ormar sa novim ruhom za svaku svetkovinu i blagdan, upravo zato jer je puno za zemaljskog života sirotima davala, za Svetu Obitelj i bližnje brinula - budimo na Gospu. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 20.08.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar