petak, 9. kolovoza 2024.

KRISTOVA POMAST MI JE ULJE ZA LAMPU VJEČNOG ŽIVOTA

Ova je bolest tijela prilika za misiju i ispunjene duhovnog poziva duše kojoj je ljubav svjetiljka koja svijetli od nardove pomasti sa Kristovih predragocjenih rana. Isus jedini umnaža zalihe ljubavi, a to čini svaki put kada smo spremni davati se za spasenje bližnjih. Ulje sveto kapa na molitveno duhovno srce koje je svjetiljka neugasiva. Obasjavajmo one u tami i poučavajmo ih istini raspete ljubavi koja im otvara oči i čini razboritim "djevicama" , ne zalutalima koji zbog neposluha kasne na Gozbu Jaganjčevu. Ne zaluđujmo se svjetovnim jer sve je propadno, zagledajmo se u Mudrost Svevišnjega da bi nas preobrazio u Mudre poslušne djevice. Ulja fali brojnim lanternama.... ulja za vjerne Evanđelju ima na pretek, samo je bitno izreći istinsko da Spasitelju, boriti se protiv kušnji i napasti zagovorničkom molitvom i dobrim djelima. Praviti male pokore pune ljubavi, poput pomoći bližnjima, posebno sirotima, postiti za bolesne i duše u Čistilišu, nerođene, brinuti o spasenju duša, ne toliko tijela. Ulipšavat se iznutra da zasjamo kao Kristovi udovi izvana, možemo u tijelu biti raspeti ali puni dušom ljubavi za sve. Odričimo se onog zašto meni bol, jer dobro znamo da bol pogađa one slične Kristu. Služimo mu vjerno i bolesni i zdravi. I zaista će doći sve novo u naš život. Bila bu u neposluhu Božjoj volji kada bi se ljutila što nisam sve ono što volim, zato sam se fokusirala u sve ono što Bog voli u meni, a to je navještanje čudesa i život u Njegovoj Volji koja je savršen cvijet milosrđa. Miriše mi se zbog Oca, Sina i Duha Svetoga na Nebesko... radost su mi duhovni sveti prijatelji. Ustvari sam jako uslišana. Imam Raj u duši, a evo sad se još vodi bitka sa tijelom koje je u nekoj vrsti Čistilišta. Bolest mi daruje kreposti. Ona je ustvari moj poziv na služenje iz kreveta kao iz male redovničke kapelice. A opet sam samo svjetovna, duhovna mama u duši. I čekam odgovor Milosne ljubavi kud će sa mnom, kome treba moje svjetlo... kojem je izvor Isus Krist Nazarećanin. Milost je da je sva moja snaga trpljenja u Duhu Svetome. Majka nebeska mi je skrbnica, zbog nje još više svjetlim kao utjeha bližnjima. Fala Isusu što mi daruje ulje mudrosti, sama bi bila neposobna za ljubiti i bitke ne izgubiti. To ulje rado darujem svima, besplatno je i svakog ko ga želi uputim ga balzamnim ranama našeg Otkupitelja IHS, uzmite narda dok je vrijeme... dok su vrata milosrđa otvorena. Otvorite srca za kreposnu ljubav.  🕊
Fiat ♡ Amen. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 9.08.2024. 

🕊📖Mt 25, 1-13
Evo zaručnika! Iziđite mu u susret!

Nema komentara:

Objavi komentar