ponedjeljak, 12. kolovoza 2024.

PJESNIČKI URED MI JE DIJALIZNI KREVET

Meni je u tijelu bilo sve gore, a gle čuda u duši sve bolje! Dijalizni krevet je postao moj pjesniči ured, igle duhovne olovke koje prenose ljubav molitvenu. Da i meni dođe kroz srce kada će doći dan oslobođenja, pa da me umjesto Hitne pomoći, ispred kuće svaki drugi dan čeka ljubav koja me odvodi na sanjive izlete. Rekla bi da je čudno ovo stanje tijela kada postoje sati kada sam za ne probuditi se, a onda me Duh Sveti probudi i obuče u hvalospjev. To je dar mom križu i ne samo mom, već da brojne bolesne i tužne utješim i iz anksioznosti izbavi moja vjera. Dobri Otac Nebeski po milosti Isusa Krista utkao mi je volju za disati, za radovati se onome što dolazi... jer ovo sve polako prolazi, biti će kao da me nisu viđali raspetu, jer znam da će me Duh Sveti osloboditi i osposobiti za sve ono što je zamislio za mene, blagoslovljena mudrost Životvorca koja me kroz plamen oblikuje. Bolan je ured moj, ali opet i sladak jer znam da je sve sveto sa mnom, gorčinu mi Gospodin uvijek zamijeni hrabrim osmijehom uzdanja. Pišem već dugo, godine bola su iza mene i kao da se umnažaju... ali je prekrasna spoznaja da sveti anđeli zapisuju svaku moju molitvenu pjesmu  u nebesku knjigu života i želim da je Gospodin ponosan što nisam odustala, što sam mu bila poslušna, pa će od tih molitvi brojnima pomoći. Veliki molitvenik ljubavi, darujem Raju za pomoć bližnjima. Neka se ispunja volja Božja. Što ima doći od Svevišnjeg će doći kao nagrada ustrajnima, zato bdimo u zagovorničkim molitvama skupa sa svim svetima, tako se i mi probražavamo u kreposne duše koje su se omile Bogu. Svaka patnja našeg organa neka cjeliva Isusove raspete organe, posebno njegovo Presveto srce iz kojeg je potekla i dalje teče ozdraviteljska krv i voda puna okrijepe i spasenja. Izdržimo bol misleći na Kalvariju koja donosi sve novo. Žrtvovati se mogu samo oni koji su rekli da Isusu. Budimo zato požrtvovna ljubav i nestati će jauka, grijeha, bola i tuge. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 12.08.2024. 

Nema komentara:

Objavi komentar