petak, 16. kolovoza 2024.

KAKAV JE ISUS U NAŠEM SRCU!?

Kakav je Isus u našem srcu upravo sada, kako bi ga prikazali onom koji nikad nije čuo za Njega, ali i nevjernim i vjernim ljudima... Kakva je ljubav našeg srca za raspetog Gospodina? Ja  bi rekla da je Isus u srcu uvijek ono što nam se događa, kada očekujemo začeće ili nekog našeg posmatramo kao blagoslovljenu trudnicu, Isus je u našem srcu Djetešce i slatki navještaj Duha Svetoga, naši molitveni otkucaji srca su mu zvečkica, a mekoća srca jaslice. On je u našem srcu Djetešce i onda kada smo mi djetinjeg srca željnog igre i bezbola, radosti. Kada smo na nekoj svečanosti Isus je sa nama i promatra ga srce kao u rijeci Jordan ili da je u kani na svadbi, On je uvijek mil rasplesani gost našeg srca. Kada su smrtni trenuci, nesreće, bolesti velike tad je Isus raspet u nama i krvari, bičevan je, znoji se i nosi teški križ, trnjem ga na žalost krune naši grijesi i grijesi cijeloga svijeta, tad trebamo snažno srcem zagrliti Spasitelja i doći će oslobođenje. U dane obraćenja, ozdravljenja, divnih događaja poput rođendana, imendana, promocije, divnih svečanosti u školi i poslu, tad je Isusu naša Uskrsla ljubav, radost nad radostima, Duh Sveti biva na djelu u najvećim darovima kroz bližnje, tad smo kao na Nebu radosnog duha i znamo da je svaka trpljivost nagrađena. Uvijek Isusa bar ja tako doživljavam, On je sa mnom stalno kroz radosti i žalosti, jer se ustvari sve Njegovo ponavlja u njegovim slugama.  Danas bi rekla da smo u grobu, da sam svu Kalvariju prošla i da se moja velika bol u njegovom praznom grobu odmara, ovaj krevet je moja grobnica, na Njemu je hoću li natrag na postaje ili dolazi preobraženje. Upijam ljubav svetu, Isus je moj lijek. Dok se mora ležat ću, a srce moje sa Spasiteljem oduvijek pleše valcer pobjede! Amen. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 16.08.2024.


Nema komentara:

Objavi komentar