srijeda, 14. kolovoza 2024.

OSAMLJENA LJUBAV

Što radi osamljena ljubav, 
da li se brine gdje si... 
ili ima povjerenje da si ipak 
tu nevidljiv javi, ali vidljiv snu!

Raspliće li samotna ljubav zabrinutost, pita li se hoćeš li je ikad naći 
ili ne brine i samo vjerna čeka, 
zna doći ćeš vođen Duhom Svetim,
jedne zime, proljeća, jeseni ili ljeta.

Da li je samotna ljubav ikad u srcu sama, pitaš li se... 
vjeruj nije,
sve misli su joj u uzdanju 
u Božju providnost. 
Ljubav žene osjeti 
da postoji ljubav njenog muškarca. Zato je radosna i kada boli,
zato i ranjena tajnu voli.

Samotna ljubav ne gubi ni dane ni noći, samoća je uvijek podsjeća da fališ i da jednom moraš doći!

Zagledana sam opet noćas u Nebo 
i znam da se vraćam Njemu,
sve što sada želim 
je ponijeti tebe sa sobom, 
kao isprošeno bogatstvo.
Jer ljubav isprošena je moj cilj.

Ako već pijem 
ovaj gorki kalež 
"tjelesnog neprihvaćanja", 
neka od bola postanem prah,
ali duša neka mi 
se vine u vječnu ljubav,
gdje su tvoje anđeske oči za mene molile, gdje su me sveto voljele.

Ti ljubljeni nedaj maglama i 
zlodusima grijeha 
da te odvedu drugoj.
Ne daj na sebe nikom, 
jer ti si moja nada, 
moja radost, 
moj opstanak na zemlji, 
moja vjera u ljubav u ljudskom srcu. 

Budi junačan i ponesi 
prema Raju
ovaj moj križ kao vitez mač pobjede!
Obraduj Boga i mene!
Sjeti se ljubav prava žrtvuje se!
Neka ti sveti isprose milosti velike.

Nađi me kada se nikom 
bolesni ne traže, 
kada se na krvavu Kalvariju ne odluče 
i pobjegnu od težine križa. 
Ti nemoj, ti budi na mojoj strani 
kao ljubav vjerna 
koja nema straha od mučeništva, 
jer ti je jakost osjećaj u srcu da si 
voljen od mene i Boga.

Ti budi vjenac moj, ja biti ću kruna tvoja, okrunimo jedno drugom ljubavlju  koja se predaje požrtvovno za Boga.

Amen. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 14.08.2024. 

Nema komentara:

Objavi komentar