nedjelja, 25. kolovoza 2024.

ANĐELI ISUSOVE GOLGOTE SU SA NAMA U MOLITVI

Svaki moj bolni korak radostan je zbog probodenih stopala tvojih koje osjećam u svome hodu, znam Isuse da mi tvoji anđeli skupljaju suze, uzdahe, molitve, tuge, krv i znoj, čavle i trnje, znam jer idem po tvojoj Golgoti i sve u meni događa se Tebi, pa i ova ljubav i pjesma moga srca ne pripada meni sve je to tvoj glas Duha nježnog Svetoga, njegov dar nad darovima. Dano mi je da me čuvaju tvoji anđeli križnog putovanja i sve prinose Ocu Nebeskom na svetu volju, kroz Tvoje zasluge mogu postići sveti stupanj postojanosti. Sve moje boli sjedinjujem sa tvojim bolnim postajama, satovima gorke muke. Ti si Isuse rekao po Luisi kćeri tvoje volje, da anđeli koji su pratili na Kalvariji tebe sada sa nama mole i jedva čekaju da čitaju molitve sa naših usana da ih prinesu u Raj. Slatkoću ti nudi svako naše razmatranje koje blaži gorčinu koju ti zadaju nezahvalne duše. Evo ti i ovaj mali slatki gutljaj moje zahvalnosti. Moja bol na tvoju se ponosi, to što ti činiš Isuse može samo Jaganjče Božje. Darovati nam se svakodnevno dušom da se okrijepi naša duša, tijelom da zacijele naše rane. Sve novo će da osvane jer ti si Svemogući Gospodine, jedini pobjeđuješ smrt i vodiš nas u Rajski vrt, obnovljen od potoka tvoje predragocjene krvi i Gospini suza, molitve mučenika i vapaja svetih duša. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 25.08.2024. 

Nema komentara:

Objavi komentar