srijeda, 7. kolovoza 2024.

ČEKAJMO SE

Ponesi molitvu moju, 
u srcu da te čuva...
da o tebi moja ljubav brine. 
Svaki korak tvoj neka bude moj...
kao da oduvijek smo jedno.
Ne umori se... ja ću ti odmor dati,
anđelom ću te svoga križa zvati.
Čekaj na čuda, 
čekaj ako treba 1000 godina,
što je to za Gospodina i slugu njegovoga.
Čekaj da budemo uslišani...
čekaj da se moja bolest u 
rođenje zdrave svete djece preobrazi.
Čekaj me i kada ostanu samo boli i kiše
i vjetrić koji suze briše... 
I kada se čini da plućno krilo više ne diše,
srce će duhovno pobjediti. 
Ja sam spremna čekati na Godinu Gospodnju,
u kojoj je tvoje tajno lice samo 
pripravljeno za mene.
Ja sam uzvjerovala da postojiš na 
probodenim darivateljskim dlanovima.
Neka te predragocjena krv Kristova za mene oblikuje, hrabri i raduje... 
neka ti krvlju Duh Sveti caruje i usmjeri te
u dan Očeve volje ka meni.
Ja ću biti u duši ista... 
u tijelu moguće nova... 
preobražena sve zbog vjere u Boga koji 
je darivatelj potomstva. Amen. 

Zamisli kako je lipo tebe nevidljivog voljeti, 
kao i djecu koja su tek molitveno sjeme. 
Vi ste moje duhovno imanje zauvijek.
To bolest ne oduzima - nema zlo pravo na ljubav, 
nisu mi obitelj oteli u duši samo su mi tijelo optužili i razapeli... neka su... Bog dopušta još samo malo i doći će na vidjelo samo ono od Njega mi duši dano. Amen. 

Slađano ostat ću vjerna tebi "Jelenu u dolu nade i malenim lanešcima, da ja srna od krivolovaca gonjena... " prati mi trag krvi po snjegovima... nađi me... da sve ovo mučeništvo prestane. Vrati me u Nebesku Domovinu. Izgradi nam sa Isusom kućicu. Amen. 🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 7.08.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar