ponedjeljak, 12. kolovoza 2024.

OTKRIT ĆU TI TAJNU

Otkrit ću ti tajnu... uvijek kada bi me zarobila bol tijela bježala bi u bezbol svoje duše, u sve ono što sam molitvom voljela. Tu sam pronalazila sebe, Kristov mir, nježnost ljekovitog bilja... i tu je postoji čovjek koji me bolesnu prihvaća kao najzdraviju, sa njim sam živjela istinsku radost i nastavila. Ne znam tko je, ali znam da je moj anđeo koji govori gledaj na svijet očima ljubavi bez obzira koliko se svijet činio pretvornim. U tebi je život i prostiri ga van, nekom će jako trebati. To moje duhovno blago je ustvari stvarnije od ove prividne jave gdje izgleda da me prati samo bol i strah ljudi da mi nose križ. Puno je do onoga što nosimo u sebi, ustvari možeš darovati samo ono što ti je u duši... zato vjerujem da netko samo moj nosi to blago nebesko u sebi da ga izmijenimo. Bog stavi na dva srca molitveni vapaj, istinsku potrebu za ljubavlju, pa kada se te osobe nađu nitko ih ne može rastaviti, ni bolest, ni rane ni mane, ni ljudi. Od Boga smo si namijenjeni i već si sa mnom i već sam sa tobom, u duhu. Znalo se za nas rekla bi i prije našeg rođenja... znati će se i za života i poslije smrti. Jer ljubav je ova svetoga roda. Da mi smo otkrivena tajna koja sja u nama. 

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 12.08.2024. 


Nema komentara:

Objavi komentar