srijeda, 14. kolovoza 2024.

VIZIJA MOG DEČKA

Moj ti je dečko siguran moj zaručnik, sav od ljupkosti, sa usana mu teče blagoslov na moj križ, njegove me oči u srce gledaju i samo moju ljubav trebaju. Njegovo srce je pročišćeno, brižno, odano i vjerno, djelotvorno svakodnevno, on je junačan za sve sa osmijehom podnositi. Moj ti je dečko zasigurno moj muž, jer on je sa mnom jer želi biti moj zauvijek, to mu je poticaj od Duha Svetoga. On u meni vidi zaštitu svoga srca, on zna da on je molitva moja i moja milina duše, on zna da mi je Bog prvi na popisu moje ljubavi, a odma slijedi on. On zna da sam mu odana i vjerna i da bi sve učinila za njega. Njegovi i moji osjećaji za pomagati si, tješiti se, trpiti muku hrabro i čežnja za radovati se u Gospodinu su autentični, mi smo si ljubav koja je isprošena Odozgor. Da takav je moj dečko, onaj koji me zaručuje za svoje srce trajno i to pred Bogom u Crkvi obećaje kao moj muž kojem sam ja vjenčić mirisni na duši i radost njegovog lica mu je ljubav moja! Samo mogu hodati sa onim tko mi pripada. I zato ga takvog čekam i blagoslivljam puteve njegove do mene.  Jednom te nađe molitva ustrajna. Od ljubavi čiste se ne odustaje nikad. Dočeka te sve pa sve da čekaš do vrata Raja. Šteta bi te bilo izgubit iz vjere duše radosni, vjerni bijeli anđele. Neka te Velika Gospa pod plašt svoj stavi i doprati k meni u dan Božje volje. Sijaj mi, prijaj mi, budi moj u meni u sebi. Tamo gdje u duhu se susrećemo ti bdi. Budimo kreativni, radosni i komični, pobjedimo svjetovno! Amen.🕊Matej 7,8 Doista, tko god ište, prima; i tko traži, nalazi; i onomu koji kuca otvorit će se

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 14.08.2024.

Nema komentara:

Objavi komentar